Magneettiventtiili
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Magneettiventtiili
On varmasti jo ollut täällä, mutta kysästäänpä silti:
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3492
Onko hyvä, kokemuksia kellään?
OT: Päivän piristys tuli, kun kysyin Virosta tarjousta aeroon tehtävälle kytkin-, jakopää- ja tasapainosysteemirempalle. Kaikkine osineen ja töineen alle 1500€. Mitään vikaahan autossa ei tällä hetkellä ole... *kopkop* Firmana täällä jo aiemmin mainittu http://www.saabianti.ee/
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3492
Onko hyvä, kokemuksia kellään?
OT: Päivän piristys tuli, kun kysyin Virosta tarjousta aeroon tehtävälle kytkin-, jakopää- ja tasapainosysteemirempalle. Kaikkine osineen ja töineen alle 1500€. Mitään vikaahan autossa ei tällä hetkellä ole... *kopkop* Firmana täällä jo aiemmin mainittu http://www.saabianti.ee/
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: Magneettiventtiili
Kuukauden kokemuksella toimii yhtä hyvin kuin alkuperäinenkin ehjänä ollessaan. Toivottavasti edes vuoden kestäisi, sen pitempään eivät valitettavasti näytä alkuperäisetkään kestävän ainakaan minulla.
-
- "Viggen"
- Viestit: 547
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Magneettiventtiili
Omassani on kait magneettiventtiili ollut viallinen siitä saakka kun auton hankin, ahtaa vain peruspaineilla, mutta kerran testatessani W-letku irti ahtaa fuelcutiin saakka.
Kyselin Westerlundilla kerran huollossa ollessa onko hänellä moisia venttiileitä, mutta kuulemma ei ole kun niitä ei yleensä hajoa ?????? Vähän ihmettelin tuota kun kuulopuheiden mukaan niitä hajoaa koko ajan. Westerlundin mukaan niitä menee vaan niille ketkä virittävät matalapaineisista täyspaineisia.
Näittäisi EPC:n mukaankin tuo venttiili olevan todella monessa mallissa sama kuin itsellänikin EPC:n mukaan (vm -93 2.3 T A TCS+ABS+DI) numero 74 85 576.
TERO
Kyselin Westerlundilla kerran huollossa ollessa onko hänellä moisia venttiileitä, mutta kuulemma ei ole kun niitä ei yleensä hajoa ?????? Vähän ihmettelin tuota kun kuulopuheiden mukaan niitä hajoaa koko ajan. Westerlundin mukaan niitä menee vaan niille ketkä virittävät matalapaineisista täyspaineisia.
Näittäisi EPC:n mukaankin tuo venttiili olevan todella monessa mallissa sama kuin itsellänikin EPC:n mukaan (vm -93 2.3 T A TCS+ABS+DI) numero 74 85 576.
TERO
Re: Magneettiventtiili
Siinä mielessä westerlund oli oikeassa, että matalapaineautoista magneettiventtiilit eivät mene, koska niitä ei ole.
Jos taas muuttaa auton matalapaineisesta täysipaineiseksi ei se ole edes virittämistä.
Eikä magneettiventtiilin kesto riipu siitä, että onko ollut joskus matalapaineinen vai ei...
Jos taas muuttaa auton matalapaineisesta täysipaineiseksi ei se ole edes virittämistä.
Eikä magneettiventtiilin kesto riipu siitä, että onko ollut joskus matalapaineinen vai ei...
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Magneettiventtiili
Pakko viilailla pilkkua, nimittäin alkupään CS 2.0t:ssä on magneettiventtiili ja koneena b202.peinu kirjoitti:Siinä mielessä westerlund oli oikeassa, että matalapaineautoista magneettiventtiilit eivät mene, koska niitä ei ole.

-Sami
Viimeksi muokannut Tobbana, Pe Helmi 29, 2008 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Magneettiventtiili
No kerro vielä, että juuri noista autoista rikkoontuu magneettiventtiilit kun ne muutetaan täyspaineisiksiTobbana kirjoitti:peinu kirjoitti:Siinä mielessä westerlund oli oikeassa, että matalapaineautoista magneettiventtiilit eivät mene, koska niitä ei ole.[/
quote]
Pakko viilailla pilkkua, nimittäin alkupään CS 2.0t:ssä on magneettiventtiili ja koneena b202.
-Sami

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Viggen"
- Viestit: 547
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Magneettiventtiili
Westerlund tarkoitti lauseella sitä, että niitä venttiilejä ostivat yleensä vaan ne, kenellä ei autossa sellaista ollut ja tarvitsivat sellaisen kun tekivät siitä täyspaineisen.peinu kirjoitti:No kerro vielä, että juuri noista autoista rikkoontuu magneettiventtiilit kun ne muutetaan täyspaineisiksiTobbana kirjoitti:peinu kirjoitti:Siinä mielessä westerlund oli oikeassa, että matalapaineautoista magneettiventtiilit eivät mene, koska niitä ei ole.[/
quote]
Pakko viilailla pilkkua, nimittäin alkupään CS 2.0t:ssä on magneettiventtiili ja koneena b202.
-Sami
Westerlundin mukaan mukamas ei täyspaineturboissakaan nuo juuri koskaan hajonnut. Tai sitten hänen käsiinsä ei koskaan sellaisia autoja tullut

TERO