Työtoveri sanoi yksi päivä lounaalle mennessä edessä ajanutta TDI-merkittyä Passattia "kynsilakka-viritetty". Eroa työtoverin "plainiin" TDI-Passattiin ei kuulemma juuri tunne. Joten mitä sellaisella tekee? Nooh, kaiketi voi savustaa enemmän
kun emännle tuota disuli tyä autoa etittiin niin tuollainen TDI passatti oli yksi vaihtoehto, silloin jo ihmettilin noita kaikenmaailman TDI merkintoja, mutta nyt nuokin selvisi
Keran on muuten tullut ajettua Golf:n perässä missä luki SDI:n ja tällöin sai tosissaan polkea Aero tehoista 9-5:sta jotta pysyi vauhdissa, tosin maailma oli mustana savusta tuon perässä
dimebak kirjoitti:Työtoveri sanoi yksi päivä lounaalle mennessä edessä ajanutta TDI-merkittyä Passattia "kynsilakka-viritetty". Eroa työtoverin "plainiin" TDI-Passattiin ei kuulemma juuri tunne.
Eikös tuo tunteminen riipu siitä keneltä kysyy.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm) Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm) Insignia
Frostgrey kirjoitti:Keran on muuten tullut ajettua Golf:n perässä missä luki SDI:n ja tällöin sai tosissaan polkea Aero tehoista 9-5:sta jotta pysyi vauhdissa, tosin maailma oli mustana savusta tuon perässä
liteFun kirjoitti:Mun CC:ssä saattaa joskus lukea 1.5GL (Nissan Sunnyn merkit) takana ja etuloksuissa.
Hah.! Mä olin eiliseen asti siinä uskossa, että noita merkkejä aikoinaan kantaneet vekottimet olisivat jo manan majoilla. Kuinkas sattuikaan, ekaks meinas Kehä I:sen jonossa ohittaa oikealta (mun puolesta ihan vilpittömästi ois saanu mennä, jos ois kerinny), jonka jälkeen liimaantui takapuskuriin muutaman kilometrin ajaksi. Symppistä.
Kyytiporukan passattimies kerran rekan ohitettuani hiukan reipashenkisemmin herkesi utelemaan, että paljonkos niitä kaakkeja saapissa olikaan?
Eihän se tuo kynsilakaton Passatti kauhea raketti ole sen yhden nykäisyn jälkeen, minkä se tekee. Toki hiukan vähemmällä kulkeekin. Hyvin siinä silti saa unen päästä kiinni takapenkillä