Volvo V70R vs Saab 9-5 Hirsch video
Volvo V70R vs Saab 9-5 Hirsch video
Video pätkää ruotsin maalta... http://www.garaget.org/video/lq65sleq71ep
9-5 Aero, 90 #4107
Police:whats in that car??
Jason Statham: seats and a stearing wheel!
Police:whats in that car??
Jason Statham: seats and a stearing wheel!
Re: Volvo V70R vs Saab 9-5 Hirsch video
Video oli hyvä vaikka en puheesta ymmärtäny mitään muuta paitsi sen että jotain ohjauksesta siinä lopussa puhuttiin
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Saappi hävis. Volvossa parempi alusta ja neliveto. Mä voisin ottaa tonnariin kans tollasen nappulan millä säätyy alusta. Tai no, onhan mulla jo säädettävä alusta, mutta säätö takapäälle hiukka työläämpi.
Pitää kyllä myöntää että pikkasen puolueelisen oloinen testi. esim. "känna" osassa Volvo saa 3-1 ilman minkäänlaisia perusteluita. Mielestäni toi ärrä on helvetin tylsä ollakseen "audi s" kilpailija.
..sitä paitsi ei pysy edes og satkun vauhdissa mukana..
..sitä paitsi ei pysy edes og satkun vauhdissa mukana..

9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Joo ehkä jossain Audi S tai jopa RS ja bemarien M luokkaan pitäisi mennä tuolla vollella vertailuun. Kyseessä kuitenkin volvolta oma automalli, eikä mikään lastulla ja hiilareilla paranneltu. Mutta kyllä se pätkä tuosta filmistä missä kadulla volvo bm tulee ensin ja linjakkaampi ruotsitar perässä niin c'moon, on tuo ysivitonen niiiiiiiin paljon herkumpi silmälle..... 

Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
Joo, täytyy myös entisenä (aika kovanakin) Volvomiehenä kyllä myöntää, ettei tuollainen V70R niin ihme peli todellisuudessa ole. Kyllä tuollainen Hirsch 9-5:nen säväyttää paljon enemmän.
Hitto kun täällä meidän kylällä ei ole enää sitä yhtä hopeaa 9-5 Hirsch wagonia (joka aikanaan oli Helsinki Motor Showssakin). Siinä oli kyllä tyylikäs peli, jota tuli aina kuolattua...
Hitto kun täällä meidän kylällä ei ole enää sitä yhtä hopeaa 9-5 Hirsch wagonia (joka aikanaan oli Helsinki Motor Showssakin). Siinä oli kyllä tyylikäs peli, jota tuli aina kuolattua...

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Osaatko sanoa, että onko tuossa R:n koneessa mekaanisesti paljonkin eroa verrattuna esim. vastaavan ikäiseen T5:seenJussiT-5R kirjoitti:Joo, täytyy myös entisenä (aika kovanakin) Volvomiehenä kyllä myöntää, ettei tuollainen V70R niin ihme peli todellisuudessa ole. Kyllä tuollainen Hirsch 9-5:nen säväyttää paljon enemmän.

Saab 9-3 TTID Vector 2008
Kyllähän Saab on paljon persoonallisempi auto kuin R-Volvo. Vaikka pisteitä pitää Volvollekin antaa siitä kuinka siistin auton ovat tehneet, ei ole pilattu millään lipareilla. Saabille tosin pitää antaa sapiskaa siitä kuinka rumat... kyllä... rumat pakoputken päät Hirschissä on. Itse pidän enemmän siitä vanhasta yhdestä isosta rööristä. Ja väriksi musta niin kiitos ottaisin Saabin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ei siinä mitään suuria eroja ole vastaavaan T5:seen. Ahdin on muistaakseni eri ja "boksissa" tietysti erilainen ohjelma. Onhan tuo R-malli tietysti muuten selkeästi vakio T5:sta asiallisempi, joka tavalla.Frostgrey kirjoitti:Osaatko sanoa, että onko tuossa R:n koneessa mekaanisesti paljonkin eroa verrattuna esim. vastaavan ikäiseen T5:seenJussiT-5R kirjoitti:Joo, täytyy myös entisenä (aika kovanakin) Volvomiehenä kyllä myöntää, ettei tuollainen V70R niin ihme peli todellisuudessa ole. Kyllä tuollainen Hirsch 9-5:nen säväyttää paljon enemmän.
Automaattivaihteinen versio on kyllä pettymykseksi yllättävänkin suorituskyvytön, jos vertaa vaikka vanhemman korimallin V70R:ään, tai 850R:ään.
Kiihtyvyys jotain 8s. 0-100km/h luokkaa, vaikka autossa kuitenkin 300hv.
Tuoreimmissa on kyllä tuota tomaattilaatikkoakin jo parannettu, joten suorituskykykin on kyllä hieman parantunut...
Itse ottaisin Hirschin jo pelkästään pakoputken päitten takia..dimebak kirjoitti:Kyllähän Saab on paljon persoonallisempi auto kuin R-Volvo. Vaikka pisteitä pitää Volvollekin antaa siitä kuinka siistin auton ovat tehneet, ei ole pilattu millään lipareilla. Saabille tosin pitää antaa sapiskaa siitä kuinka rumat... kyllä... rumat pakoputken päät Hirschissä on. Itse pidän enemmän siitä vanhasta yhdestä isosta rööristä. Ja väriksi musta niin kiitos ottaisin Saabin.

Tri-Lo kirjoitti: Itse ottaisin Hirschin jo pelkästään pakoputken päitten takia..
Sama täällä. Putken päät ovat raikas juttu ja juuri tälläinen epäsovinnainen ja ennustamaton saabin pitäisi olla enemmän tehtaalta jo tullessaan. Sen verran täytyy kuitenkin sanoa, että tuplaputket ovat ihan kivat ja mihin lie fengsuihin perustuvat, mutta kyllä neloskone voisi olla vielä yhdellä ulostulolla....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)