Heips,
Suht tuoreena tonnarin omistajana kysyisin ,onko kellään tietoa mitä ne ilmastoinnin vikakoodit tarkoittaa ts mihin vikaan viittaavat? Mun autossa ei ilmastointi toimi ja olenkin pitänyt sitä vallan "econilla".Edellinen omistaja ei osannut muuta sanoa,kuin että veikkas litkujen olevan loppu.Auto ollu hänellä vähän aikaa... Itse kuitenkin pelkään ,että kompura on hajonnut ja tulee kallis lasku ,jos sen korjaa. Vikakoodina heittää 1 ,ennekuin lämpötila tulee näkyviin.
Kiitos jo etukäteen:)
Automaatti-ilmastoinnin vikakoodit
-
- "Kaasari"
-
- "Kaasari"
Re: Automaatti-ilmastoinnin vikakoodit
Kiitos...joo sitä kun ei oikeestaan tiedä noista mitään.Eli ajattelin ,että se numero tarkoittaa suoraan jotain "tiettyä vikaa".
-Nalle-
Re: Automaatti-ilmastoinnin vikakoodit
Samaa ykköstä on minullakin näyttänyt vuosia,enkä ole huomannut mitään käytännönvikaa automaatti ilmastoinnissa.Ilmastointi pelaa kesällä ja talvella lämmitys ihan normaalisti.Litkut olen vaihdattanut ilmastointiin parikertaa,viimeksi vaihtoi ilmastointiasentaja joka asentaa lämpöpumpuja ja maalämpösysteemejä kehui vaihtaneen litkuja autoihin vuosikymmenen ja hyvin on pelittänyt,ei siihen hommaan tarvita mitään merkkihuoltoa ja tuplahintaa.Voipi olla ,että vika 1 viittaa koelaudanpäällä olevaan auringotunnistimeen ja sitä on vähän vaikea käytännössä todeta kun tuntuu,että viilennys pelaa kesähelteellä ihan ok.