Famnium kirjoitti:ei tällä ruotsinkielen taidolla käydä noilla sivuilla
Kokeilemalla oppii ja sokeakin kana löytää jyvän tms

http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_s ... lock.shtml
Famnium kirjoitti:ei tällä ruotsinkielen taidolla käydä noilla sivuilla

1 Swedish Krona = 0.10642 EuroFamnium kirjoitti:ei taida noi cs luomet käydä..
ja toiseksi, mikähän tuo rahan kurssi mahtaa olla
v**tu....Et nyt saatana mee kyllä hyvää ent. ministeripeliä pilaamaan millään v*tun luomilla ja muilla oksetuksillaFamnium kirjoitti:niin, mulla on vm88 tonnari cd..

Ihme valittamista.. Jokaisen saa tehdä mitä haluaa omalle autolleen.. Kyllä noita -88 autoja vielä riittää entisöinniksi ja vieläpä entisiä edustusluokan autoja..rälläkkä kirjoitti:v**tu....Et nyt saatana mee kyllä hyvää ent. ministeripeliä pilaamaan millään v*tun luomilla ja muilla oksetuksillaFamnium kirjoitti:niin, mulla on vm88 tonnari cd..
Sanopa muuta. Ihme valittamista pikku heitosta jonka perässä on vielä hymiö? Montako hernettä meni nenään?Turbo16 kirjoitti:Ihme valittamista.. Jokaisen saa tehdä mitä haluaa omalle autolleen.. Kyllä noita -88 autoja vielä riittää entisöinniksi ja vieläpä entisiä edustusluokan autoja..rälläkkä kirjoitti:v**tu....Et nyt saatana mee kyllä hyvää ent. ministeripeliä pilaamaan millään v*tun luomilla ja muilla oksetuksillaFamnium kirjoitti:niin, mulla on vm88 tonnari cd..
Eih yhtään..rälläkkä kirjoitti: Sanopa muuta. Ihme valittamista pikku heitosta jonka perässä on vielä hymiö? Montako hernettä meni nenään?
Eiköhän Famnium ymmärrä tämän heiton koska auto on minun entinen ja hän tietää sen...

joo ja melkein vaikkapa, vois seinäpaneelista istuttaa nätin siiven takaluukulle..
 joo ja melkein vaikkapa, vois seinäpaneelista istuttaa nätin siiven takaluukulle..