Jou!
Paljonko pitäs olla -90 2,0T koneessa puristuksia? Multa löyty noin 11 kiloa kolmesta mutta siitä v*tun ykkösestä 0 kiloa! Kansi on huollettu mutta epäilen männänrenkaita koska pakokaasua tulee vähän öljyn mittatikusta..hah..voi perkele sentään!
Puristuspaineista
Puristuspaineista
Saab 9-5 2,0t -1999
Re: Puristuspaineista
Muistaakseni mulla ollut jossain 12 paikkeilla kun mittailut noita T16 koneesta.
Mutta tärkeää olisi että luvut ovat tasaisia.
Ei muuta kun kone auki jos joku pytty on 0. Voihan siinä on venttiilivika? Mutta jos männänrengas vaan olisi mennyt, en usko että luku ihan nollaan jäisi. Veikkaukset olisi venttiilivika tai männässä iso reikä. Viittaisi tuohon reikään jos öljypohjaan tulee painetta.
Mutta tärkeää olisi että luvut ovat tasaisia.
Ei muuta kun kone auki jos joku pytty on 0. Voihan siinä on venttiilivika? Mutta jos männänrengas vaan olisi mennyt, en usko että luku ihan nollaan jäisi. Veikkaukset olisi venttiilivika tai männässä iso reikä. Viittaisi tuohon reikään jos öljypohjaan tulee painetta.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: Puristuspaineista
Koneen nostin irti ja eikun öljypohja irti. 1 pytyn männän otin irti ja männänrenkaat ku irrotin niin meni mäntä kolmeen osaan. Se paska oli ihan halki ja pysyi kasassa vain renkaiden avulla. Ihme kyllä mutta sylinteriputkessa ei ole minkäännäköistä naarmua
Eikä myöskään männässä kulumisen jälkiä. Mites tuon pannun kaa...riittääkö et lyön uudet renkaat jokaiseen ja uuden männän sisään ilman hooneja. Sylinterit on kyllä vuosi sitten hoonattu. Mikä olisi nyt järkevin tapa lähteä kasaamaan tuota purkkia?

Saab 9-5 2,0t -1999
Re: Puristuspaineista
Minä tekisin juuri tuolleen, jos kerta sylinterissä ei ole mitään vikaa. Ehkä laakerit samalla vaihtoon ja kampiakselin stefat yms., mitä nyt on helppoa samalla tehdä.kopote12 kirjoitti:Koneen nostin irti ja eikun öljypohja irti. 1 pytyn männän otin irti ja männänrenkaat ku irrotin niin meni mäntä kolmeen osaan. Se paska oli ihan halki ja pysyi kasassa vain renkaiden avulla. Ihme kyllä mutta sylinteriputkessa ei ole minkäännäköistä naarmuaEikä myöskään männässä kulumisen jälkiä. Mites tuon pannun kaa...riittääkö et lyön uudet renkaat jokaiseen ja uuden männän sisään ilman hooneja. Sylinterit on kyllä vuosi sitten hoonattu. Mikä olisi nyt järkevin tapa lähteä kasaamaan tuota purkkia?
900C -86