Saab 900 16v nykii
Saab 900 16v nykii
Semmonen vika tossa 900 16v:ssä että kiihdyttäessä nykii eikä tunnu olevan tehoja. Auto menee pintakaasulla paremmin, mutta todella laiska kiihdytäessä. Vaikka kuinka ylämäessä sotkee niin silti tulee 1,3l kadetti ohitse. Missä vika?? (tulpat??) Kiitoksia vastauksista 

Re: Saab 900 16v nykii
Moro
Mulla ainakin aikoinaan vanhemmassa 16V satkussa auttoi tuohon hapettuneen ilmamassa-anturin liitoksen putsaus, tosin CE-valo kertoi jo jonkun olevan vialla.
Saman auton kanssa oppi myös sen, että ko. liitin piti aina moottorinpesun jälkeen kuivata huolellisesti + sopiva korroosiosuoja-aine (esim. LPS3) liittimiin ennen kytkemistä.
-Harri-
Mulla ainakin aikoinaan vanhemmassa 16V satkussa auttoi tuohon hapettuneen ilmamassa-anturin liitoksen putsaus, tosin CE-valo kertoi jo jonkun olevan vialla.
Saman auton kanssa oppi myös sen, että ko. liitin piti aina moottorinpesun jälkeen kuivata huolellisesti + sopiva korroosiosuoja-aine (esim. LPS3) liittimiin ennen kytkemistä.
-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Re: Saab 900 16v nykii
Joo kiitoksia pitää kokeilla putsailla tuota liitintä.Harri M. kirjoitti:Moro
-Harri-