Juu ei tässä enää teinejä olla. Eiköhän nuo liikennvalo lähdöt ole menyttä aikaa.
Lähtöjä ajatellen jos ei ole pitoa ei tule niin suurta rasitustakaan
Väännöstä jos jatketaan. Tarkoitin juuri sitä että kestääkö laatikko suuremilla vaihteilla.
Aikoinaan noin 15v sitten seurailin juniorien turbo virityksiä koneeseen lyötiin ahtoja ja jopa gasoakin riittävästi, mutta kytkimet ja vaihteisto sitten unohdetiin.
Ensimmäinen kunnon vedätys paineet ylös ja isompaa pesään johan tuli rattaat pihalle tai kytkin levis.
En tarkoita että nykyään olis tilanne sama tai epäile teidän asiantuntemusta.
Olis vaan hauska tietää missä kulkee järkevän väännön raja. Voihan olla että laatikko kestää vaikka vuoden, mutta se on vähän liian vähän minulle.
Olisinhan voinut ostaa suoraa päätä tehokkaaman mallin, mutta eipä niitä tuhon hintaan saa minkä maksoin omasta.
Nää turbo autot on mulle hieman uusi asia, muuta opetelaan sitä tässä on tehty koko elämä.
Mun tehon nosto kokemukset on pelkästään vapaastihengittävien puolelta. Sitä tuli joskus tehtyä. Siinä on vaan huomattavasti vaikeampaa nostaa tehoa ilman että joku osa alue kärsisi.
apu,apupoika kirjoitti:kalle37 kirjoitti:Katselin tuossa DOC powerin sivuilta noita käppyröitä. Aika rajuja väännön lisäyksiä. Mitnköhän mahtaa kytkin ja vaihdelaatikko kestää moisen lisä väännön.
Ajattelin kummikin pitää autoani useamman vuoden enkä halua vaihdella laatikkoa sen takia jos vääntö rikkoo sen. Ei varmaan laatikoita ihan halvalla saa.
Kytkimen /levyn hajomisen voi nyt jotenkin sietää, mutta toivottavaa sekään ei tietysti ole.
Eihän tietysti aina ole pakko lähettää joka liikennevaloista kumit savuten kaikkien teinien kanssa ja vaikka vääntöä piisaisi, ei ole pakko väännättää kaasu pohjassa esim. vitosella ohituksiin....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)