Sanokaa nyt p*****e
Re: Sanokaa nyt p*****e
Kai se täytyy sitten kokeilla. Haettiin Lahdesta tänään 218tkm ajettu Wagoni, 2litraa ja pikku-t.
Re: Sanokaa nyt p*****e
Niin...? Pitäisiköhän kirjoittaa tuohon siguunkin 2.962t9-5T kirjoitti:Alle 3-litrainen 2999 cm3
3-litrainen 3000cm3
yli 3-litrainen 3001cm3

Re: Sanokaa nyt p*****e
onnea uudelle mobiilille! ajellaan varovasti! ja laitahan kuvalinkki jos viitsit.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: Sanokaa nyt p*****e
Onpas tarkkaarälläkkä kirjoitti:Niin...? Pitäisiköhän kirjoittaa tuohon siguunkin 2.962t9-5T kirjoitti:Alle 3-litrainen 2999 cm3
3-litrainen 3000cm3
yli 3-litrainen 3001cm3

Minullakin on ollut vain alle kaksilitraisia saabin prutkuja...
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Sanokaa nyt p*****e
Niin on joo. Mutta olisihan se nyt aika typerän näköistä jos autoa myytäisiin 2.962-litraisena 3-litraisen sijasta, eikös?9-5T kirjoitti:Voihan sen pyöristää miten haluaa mutta kun oli alle 3-litraisesta jolloinen se oikeasti on.rälläkkä kirjoitti:Niin...? Pitäisiköhän kirjoittaa tuohon siguunkin 2.962t9-5T kirjoitti:Alle 3-litrainen 2999 cm3
3-litrainen 3000cm3
yli 3-litrainen 3001cm3
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Sanokaa nyt p*****e
Eiköhän 2-litraiset moottorit ole 2-litraisia ja 3-litraiset 3-litraisia, kun puhutaan moottorin koosta!
Kun puhutaan sylinteritilavuudesta on siinä vielä palotilan vara, jotta päästään tasalukemiin.
Kun puhutaan sylinteritilavuudesta on siinä vielä palotilan vara, jotta päästään tasalukemiin.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Sanokaa nyt p*****e
Meinaan9-5T kirjoitti:Meinaatko ettei palotilaa ole laskettu sylinteritilavuuteen?9-5/2,3LPT kirjoitti:Kun puhutaan sylinteritilavuudesta on siinä vielä palotilan vara, jotta päästään tasalukemiin.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Re: Sanokaa nyt p*****e
Enemmän ajettukin (>200K) voi olla hyväkin hankinta, koska useimmat kulutusosat menevät vaihtoon viimeistään tuossa 150-200K tienoilla, joten sellainen auto, johon on juuri tehty jarru-, iskari-, pusla-, jakopää- yms remontit saattaa mennä taas pitkän aikaa huolettomasti... Vähemmän ajetussa saa itse tehdä kaikki remontit oman mielensä ja budjetin mukaan (saattaa tosin ruveta sylettämään jossain vaiheessa (been there, done that).
Tuntuu olevan myös aika paljon tuurista kiinni, miten nämä vehkeet toimivat. Toisilla paukkuu jakopäät ja huohottimet on tukossa, vaikka tekisi mitä. Toiset ajavat normihuoltovälillä huolettomasti ja ilman ongelmia.
Huolimattomasti pidettyä paljon ajettua en ostaisi.
Eski
Tuntuu olevan myös aika paljon tuurista kiinni, miten nämä vehkeet toimivat. Toisilla paukkuu jakopäät ja huohottimet on tukossa, vaikka tekisi mitä. Toiset ajavat normihuoltovälillä huolettomasti ja ilman ongelmia.
Huolimattomasti pidettyä paljon ajettua en ostaisi.
Eski