Tuolla faq:ssa ei ollu mitään vinkkejä...
Kiitos etukäteen!

Perkele! Tätä en tullukkaan ajatelleeks. Hyvä idea!tee sapluuna ja poraa reiät kohdalleen,ei siinä muuta tarvita.
Joo mulla oli joskus esillä kuvat spoikan asennuksesta sapluunan kanssa. Ikävä kyllä nyt palvelin ei ole käytettävissä joten kuvatkaan ei ole esillä.Suabisti kirjoitti:Eikös f-19 vai kellä ollut hyvät kuvat tuosta Compi-satkun spoikan asennuksesta.
Itse pähkäilin oman sedanin spoikan kanssa, mutta ei muuta kuin sixpäkki autotalliin ja muutama suunnitteluolut, niin eikös spoikka ollut jo nätisti kiinni.f-19 kirjoitti:Joo mulla oli joskus esillä kuvat spoikan asennuksesta sapluunan kanssa. Ikävä kyllä nyt palvelin ei ole käytettävissä joten kuvatkaan ei ole esillä.Suabisti kirjoitti:Eikös f-19 vai kellä ollut hyvät kuvat tuosta Compi-satkun spoikan asennuksesta.
Mutta tekee tosiaan sapluunan tukevasta pahvista tai jostain vastaavasta sopivasta (itse käytin muovia tukevasta säkistä). Leikkaa sapluunan spoilerin pohjan muodon mukaan ja reiät kohdilleen sapluunaan ja sitten vaan sovittamaan. Spoilerin etureuna tulee millin pari ikkunan tiivistelistan alle (jos haluaa asennuksen muistuttavan tehtaan asennusta.
Ottaa heti mäyräkoiran nii eiköhän sen siihen paikalleen saa....Itse pähkäilin oman sedanin spoikan kanssa, mutta ei muuta kuin sixpäkki autotalliin ja muutama suunnitteluolut, niin eikös spoikka ollut jo nätisti kiinni.
Mä nyt tempasin vaan sikamassalla kiinni sen. Eiköhän se siinä pysy, kyllä toi sika yleensä on helvetisti tarrannu kiinni...Jos haluat pysyvän asennuksen niin lojauta sika-massalla kiinni.Tai jollain muulla vastaavalla jos et halua konttia reijittää.