Kumma johto menee vm 95 9k:n taustapeilin sisään:?:

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
pevi
"Hölösuu"

Kumma johto menee vm 95 9k:n taustapeilin sisään:?:

Viesti Kirjoittaja pevi »

Olen aikeissa asentaa vm 2002 9-5:n automaattista taustapeiliä ( ellei joku sitä halua väkisin minulta ostaa :roll: ) vm 95 9000:een.

Yllätyksekseni huomasin, että sinne meneekin jo johto. Toisessa 9000:ni vm 97 ei tätä johtoa enää esiinny, mutta pelin takana ja varressa on kylläkin reiät johtoa varten.

Kysyisinkin tietääko mikä johto on mahdollisesti kyseessä. Itse epäilen, että vm 95:ssa varashälyn antennni on sijoitettu peilin sisälle, kun uudemmissa 9000:ssa se on kattopahvin alla. Jos näin on, niin saakohan antennin vedettyä irti sieltä peilin sisältä ja kytketyksi sen kattopahvin alle, jotta varashäly toimisi peilin vaihdon jälkeenkin.
pevi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja pevi »

No sitten täytyy vaihtaa vm 95:n peili vm 97:aan ja ottaa vm 97 antenni vm 95:een, johon aion laittaa sen automaattipeilin. Antenniliittimet ovat varmastikin samat. Ei ole paha rasti. Sähköt saa näppärästi A-pilaria pitkin peruutusvalon releeltä, joka sijaitsee releboxissä matkustajan jalkatilassa ( autossa on matkustajan airbag ).

Olen valmis myymään peilin 135 eurolla + pk. Tämä on se uudempi malli, jossa on AUTOM-katkaisin pelin yhteydessä ( eli automaattitoiminnan voi halutessaan kytkeä poiskin ).

Toimiakseen se vaatii +12 v virtalukon jälkeen ja peruutusvalotiedon, ettei se himmenisi auton omista peruutusvaloista peruutettaessa. Saab 9-5:ssa on varmaankin johdotus jo valmiina.
Vastaa Viestiin