voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
voi notta oli nätti og900cabbe myynnissä nettiautossa. vietiin nenän edestä kuulemma (onneksi ilmeisesti aidolle harrastajalle) porvooseen. että sapettaa. mutta onnea uudelle omistajalle, helmen taisit saada!
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Nopeet syö hitaat...axp102 kirjoitti:voi notta oli nätti og900cabbe myynnissä nettiautossa. vietiin nenän edestä kuulemma (onneksi ilmeisesti aidolle harrastajalle) porvooseen. että sapettaa. mutta onnea uudelle omistajalle, helmen taisit saada!
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Sitä vihreetäkö meinaat?
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
just sitä, oli aika herkku.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
olikos tuossa vaalea katto? semmoinen on meinaan nähty täällä Porvoossa ja oma veikkaus että Hamarista tuo löytyy.
#2304
Saab 900 -92 Cabriolet
Saab 900 - 91
Saab 900 i -88
Saab 900 -92 Cabriolet
Saab 900 - 91
Saab 900 i -88
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Mikäs oli hinta ja ID-numero
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
oli vaalea katto! näyttikö yhtä hyvältä luonnossa kuin tässä puolivuotiaan tahmanäpin lääppimässä 17-tuumaisessa?
id:tä en muista, hinta oli 5500
id:tä en muista, hinta oli 5500
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Tuntomerkit ainakin täsmäis tähän:pevi kirjoitti:Mikäs oli hinta ja ID-numero
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1758340
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
no sehän se oli. kaunis, eikö?
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
joo tuo sama auto tuli juuri eilen motarilla vastaan ja kuski näytti olevan alan harrastaja. eiköhän tuohon pääse tarkemmin tutustumaan seuraavassa tapaamisessa.
#2304
Saab 900 -92 Cabriolet
Saab 900 - 91
Saab 900 i -88
Saab 900 -92 Cabriolet
Saab 900 - 91
Saab 900 i -88
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Nätti oli!
Pisti vaan silmään tuo ilmoitettu teholukema: "147hv" vaikka kyseessä on 2,1l-moottori. Eikös sen kuuluisi olla "140hv" vai onko cabeissa jokin lisäviritys?
Pisti vaan silmään tuo ilmoitettu teholukema: "147hv" vaikka kyseessä on 2,1l-moottori. Eikös sen kuuluisi olla "140hv" vai onko cabeissa jokin lisäviritys?
NG 9³ SS 1.8t Linear Business, M5 (MY2008) Snow Silver
(jäsen 44862)
(jäsen 44862)
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Ainakin "Saab-tietoa-" kohdan "hinnat-" tiedostossa (mikä ei tietenkään ole viimeinen sana) viimeinen turbo cabriolet olisi vm. -89, jonka jälkeen niitä olisi myyty Suomessa i16-koneella vm.90-91, ja 2,1l koneella vm.92-93.
Saattaa tietysti olla, että kyseessä ei olisi Suomi-auto, mutta jos se todellakin on "900S," niin eikö siinä tapauksessa tehojen tulisi olla 145hv. Muistelen, että Britanniaan ainakin olisi myyty myös noita avo-ässiä, mutta niiden teho lienee sama kuin Suomessakin.
No, yhden kilowatin näppivirhe varmaan sattunut tietoja tallettaessa, mutta risiriitaiseksi ilmoituksen tekee tuo 2,1l-merkintä. Eli joko se on ässä taikka 2,1l.
Amatöörit olleet asialla!

Saattaa tietysti olla, että kyseessä ei olisi Suomi-auto, mutta jos se todellakin on "900S," niin eikö siinä tapauksessa tehojen tulisi olla 145hv. Muistelen, että Britanniaan ainakin olisi myyty myös noita avo-ässiä, mutta niiden teho lienee sama kuin Suomessakin.
No, yhden kilowatin näppivirhe varmaan sattunut tietoja tallettaessa, mutta risiriitaiseksi ilmoituksen tekee tuo 2,1l-merkintä. Eli joko se on ässä taikka 2,1l.
Amatöörit olleet asialla!


Viimeksi muokannut Jeltsin, La Maalis 22, 2008 19:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NG 9³ SS 1.8t Linear Business, M5 (MY2008) Snow Silver
(jäsen 44862)
(jäsen 44862)
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Ei liene varsinaisesti kyse esitteen virheestä vaan siitä, että koska cabrioletien myynti uusina Suomessa on ollut todella olematonta (varmaan joka vuonna yhden käden sormet on reilusti riittäneet laskemiseen), maahantuoja on katsonut riittäväksi laittaa hinnastoon ja esitteeseen vain yhden cabbemallin - ja jos joku on halunnut jonkin muun moottorivaihtoehdon, se on sitten myyty erikoistilauksena ja hinnoiteltu erikseen. Vm. 87 - 90 hinnastomalli lienee ollut T16 175 / 160 hv, vm. 91 2,0-i16 128 hv ja vm. 92-94 2,1-i16 140 hv.
Cabriolet on ollut Suomen markkinoilla pelkkä imagonkohottaja, ottaen huomioon että perus-kaasutinsaabin myynti on ollut parhaimmillaan tuhansia kappaleita vuodessa ja cabbea on hyvinäkin vuosina mennyt vain ne pari hassua.
Cabriolet on ollut Suomen markkinoilla pelkkä imagonkohottaja, ottaen huomioon että perus-kaasutinsaabin myynti on ollut parhaimmillaan tuhansia kappaleita vuodessa ja cabbea on hyvinäkin vuosina mennyt vain ne pari hassua.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Totta, ainakin Hesari uutisoi hiljattain Tampereen Lielahden Saab-tapahtuman yhteydessä, kun siellä oli esillä Saab cabriolet vm..93, että kyseessä olisi AINOA sinä vuonna (lamavuonna) Suomessa rekisteröity avo-Saab.Mimmi kirjoitti:myynti on ollut parhaimmillaan tuhansia kappaleita vuodessa ja cabbea on hyvinäkin vuosina mennyt vain ne pari hassua.
Ei silti poista ilmoituksen perusongelmaa: onko se ässä vaikko 2,1l?
NG 9³ SS 1.8t Linear Business, M5 (MY2008) Snow Silver
(jäsen 44862)
(jäsen 44862)
Re: voi hitsin hitsi, kuka vei cabin?
Varmaankin USA:sta tuotu, S-malli ei siellä tarkoita tässä tapauksessa ahdettua, eikös se niin mennyt?