Täysin samaa mieltä olen asiasta. Itsellä on myös yksi -88 og turbo vartaassa ja voin kertoa että ei päällepäin olisi kukaan uskonut miten paljon mätää voi olla! Ja tuo og mätii kyllä melkoisen vittumaisista paikoista ja jopa vaarallisista paikoista. Kyllä on saanut leipoa suorasta pellistä vaikka minkälaisia korjauspaloja, ainoat korjauspalat mitkä on ostettu valmiina on vetaritunnelin korjauspalat.Mulle on turha tulla väittämään että olis ruosteeton ogsatku olemassa, ehkä rautaoksidi ei vaan vielä näy.
Tuota -88 iivariakin kun katselen aina autoa pestessäni niin kyllä muuten on mätää muhimassa mutta ei vain kunnolla vielä näy, mutta ruostekukan alle voi syntyä jopa pään mentäviä reikiä... niin kuin kävi turbollekkin kun rupesi riittävästi tonkimaan sellaisia kohtia missä on useampi pelti päällekkäin.
Noooh onhan nuo autot jo 20v. vanhoja mutta aivan väärä käsitys on ihmisillä og saabien ruosteen määrästä.
Eikä nyt tarvitse kenenkään vetää herneitä nenään. Itse tykkään ajella og satkuilla, mutta välillä meinaa ahistaa joka keväinen ruoste remontti, kun tuntuu että löytyy aina jostain joka kevät uusia reikiä Mutta kyllä noita pitää hitsata että saa ajella mahdollisimman pitkään og saabilla
Ohoh hieman taisin karata aiheesta...