Mikä on saabin imago? Miksi se mainostaa urheilullisia turbo pilot malleja jotka ovat niin naurettavia että oikeen hävettää?. Jos on tarkoitus pitää yllä premium merkin mainetta ja tarjota myös sporttisia malleja niin siinä menee metsään kun hävitään kaikille kilpailijoille 6-0.Tannisto kirjoitti:Miksi?juhokare kirjoitti:Mielestäni noita voimia olisi saanut olla se jotain 323 esimerkiksi
Eikö se riitä, että auto on tehokas, mukava ja ajettavuudeltaan erinomainen? Mihin sä tarvitset sitä vielä ylimääräistä 100 heppaa, ellet aio harrastaa sillä urheilua oikein tosissaan (normaali tieliikenteessä? )? OIKEESTI?! Vain siksi, että olisi enemmän kuin naapurilla...ko?
Enemmän tehoja kuin siinä, tai jossain toisessa... Automerkkien välistä kilpavarustelua tehoissa voisi tietenkin jatkaa loputtomiin vain taivas rajana, mutta millainen business se sitten olisi auton valmistajalle? Kuka normaalijärjellä varustettu ihminen haluaisi esim. 500 hevosvoimasella moottorilla varustetun henkilöauton? Lisäksi saattaa käydä niin (merkkejä jo ilmassa), että ylettömän suuret ja kuluttavat moottorit alkavat olla pian epämuodikkaita ja pahimmillaan kääntyä imagoltaan valmistajia itseään vastaan.
Vaikka yleisesti puhutaan kaiken maailman vihreydestä niin on paljon ihmisiä joita viherpiiperrys ei kiinnosta tippaakaan. En ymmärrä miksi saab jatkaa Aero nimen käyttöä kun sinne pellin alle ei saada muuta kun noita nuhasia koneita jotka ei pärjää edes 20 vuotta vanhalle stage vehkeelle.
Niin ja kyllä jokunen normaalijärjellä varustettu ihminen ajaa 500hp henkilöautolla