Ihan sama mihin noita **tun "vitooneja" tulee. Kyllä sinne mun mielestä saa talsia siis vaikka kuka. Ja pakko kyllä mainita tähän se ehkä maailmankaikkeuden paras sanonta "Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.".
Ja mitä noihin suomalaisiin tuotteisiin tulee niin mieluummin laitan vaikka 5000€ suomalaiseen kuin annan sen 5000€ jollekin ulkomaalaiselle. No, jos joku hullu maksaa noista niin maksakoon. Mieluummin laitan rahani johonkin puhdaslinjaiseen ja neutraaliin tuotteeseen kuin johonkin puolen vuoden päästä muodista tippuneeseen. Ja sen verran kova jätkä olen, että uskallan myöntää omistavani Marimekon lompakon
"Ja sen verran kova jätkä olen, että uskallan myöntää omistavani Marimekon lompakon"
Minullapa onkin Mattimekon kukkaro.
Taitaa tuo Saarela tavoitella kirjoituksessaan jonkinlaista ironiaa tai sarkasmia, mutta nehän ovat taitolajeja eivätkä kyllä näytä oikein ex-missiltä sujuvan.
Tänään taas vaihteeks kun saatiin kaverin "kakkosauto" kuntoon niin teki vastapalveluksen jättämällä minut ja kaverin kävelymiehiksi...Autossa kiinni jo kolmas laturi ja nyt toimi hyvin sen osalta mutta kun kaveri sammutti auton ja kävi kaupassa niin kappas kun ei enää lähtenykkään käyntiin vaan akku ei sanonu mitään....no siinä vartin päästä uudelleen kun tultiin kaupan pihaan kävellen niin tuumasin vaan että pitäsköhän kattoo onko myllyssä ees öljyä,no kappas kummaa kun ei ees öljyn mittatikkukaan kastunut eli ei ollu öljyä koneessa,tässä se tuleekin paras osa kun peräkontissa oli jäteöljypönttö täynnä jäteöljyä niin siitä 1.5litraa koneeseen sitä kuraa ja ekalla yrittämällä käyntiin Ei osannu ees paska leikata kiinni kunnolla Ja kyseinen autohan on toyota tercel ja vieläpä oikein 4wd
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Tuossahan nyt ei ole jenkkien tekopyhässä haistavitun vouhotuksessa mitään uutta...
Ihme etteivät kohta kiellä normaalia synnytystä, onhan se nyt saatanan rivoa touhua ku v**tu leveää joka suuntaan niin perkeleesti. Siitähän saattaa kersa saada vaikka jotain traumoja.
Tässä taannoin oli haastattelussa tämän C.S.I.-sarjan luoja ja hän kertoi sääntöjen tiukentuneen niin, että ku tuo sarja alkoi pystyi "ruumiilta" näyttämään esim. paljasta rintaa mutta nykyään tuo lienee jotain muutaman sekunnin luokkaa, että samaa saa tehdä.