Automaatin penkitys onko kokemuksia / tietoo?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

kuinkas siellä dynossa oikein on ajeltu?Meinaan ei mee mun järkeen että kickdown heittää pienemmälle.Kyllähän huipputehot kuitenkin löytyvät niin korkealta että kickki ei enää alaspäin vaihda.Onko laatikossa säädöt kohallaan?Onhan noita automaatti jenkkejäkin Dynotettu kautta aikojen?Jos vieläkin ahdistaa voit levollisin mielin ottaa kickin vaijerin irti kaasuläpän päästä.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Konetta vedätettiin 3 päällä Normaalilla tomaatti asennolla, eli käyttää silloin kaikkia vaihteita 3:een asti jne. 1 ja 2 kanssa sama juttu. Olisihan se ollut helpompaa kun se olisi niinkuin vanhoissa jenkeissä kun puhuttiin lukko 1 ja 2, mutta nää uudet elektronisestiohjatut.....
Eli piti kierrättää 2 vaihteen ulottumattomiin ennen kuin painoi kaasun pohjaan ja silloin ollaaan jo pitkällä saappaan vääntökäyrällä, että kyllä kait tohon joku konsti voi olla (käskeä loota toiimaan vain kolmosella mutta miten , en jaksa edes kiinnostua enään). :?

Joten perstuntumalla jatketaan edelleen. :lol:
Viimeksi muokannut se93tbo, Ke Kesä 30, 2004 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

potkuhousu kirjoitti:
Speedou kirjoitti:Faijalla oli samoja ongelmia, kun sen vanhasta 95:sta (2.3l 170hp) dynotettiin Nordicin Steg 2 kera 160hp :roll: Vaikka tien päällä meno oli jotakin aivan muuta.
Erittäin onnistunut viritys, tehot "laski" alle 10 heppaa :lol:

Taitaa automaatin dynottaminen vaatia jo ammattitaitoa.
Kyllä se vaatii takuulla ammattitaitoa. Mekin otetiin useampia eri vetoja eri mahdollisuuksilla.
9-3.1972
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

On se STEGE3 aika kova lisäys vakioon automaattiin. Tehoa lisää 14-16Kw ja vääntöä 30Nm :lol: :lol: :lol:
9-3.1972
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

se93tbo kirjoitti:Konetta vedätettiin 3 päällä Normaalilla tomaatti asennolla, eli käyttää silloin kaikkia vaihteita 3:een asti jne. 1 ja 2 kanssa sama juttu. Olisihan se ollut helpompaa kun se olisi niinkuin vanhoissa jenkeissä kun puhuttiin lukko 1 ja 2, mutta nää uudet elektronisestiohjatut.....
Eli piti kierrättää 2 vaihteen ulottumattomiin ennen kuin painoi kaasun pohjaan ja silloin ollaaan jo pitkällä saappaan vääntökäyrällä, että kyllä kait tohon joku konsti voi olla (käskeä loota toiimaan vain kolmosella mutta miten , en jaksa edes kiinnostua enään). :?

Joten perstuntumalla jatketaan edelleen. :lol:
Kuinkas se muuten tapahtuu toi kickin ohjaus,olin vähän lukevani riviesi välistä ettei enää oliskaan vaijerilla vaan elektroniikan ohjaama?
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Kaasupolkimen alla oleva kickdown nappi antaa laatikon onjausyksikölle napaan nro8 tiedon että kaasu on pohjassa ja kickdown painettúna alas. Suoraan Wissistä.
9-3.1972
Vastaa Viestiin