Automaatin penkitys onko kokemuksia / tietoo?
kuinkas siellä dynossa oikein on ajeltu?Meinaan ei mee mun järkeen että kickdown heittää pienemmälle.Kyllähän huipputehot kuitenkin löytyvät niin korkealta että kickki ei enää alaspäin vaihda.Onko laatikossa säädöt kohallaan?Onhan noita automaatti jenkkejäkin Dynotettu kautta aikojen?Jos vieläkin ahdistaa voit levollisin mielin ottaa kickin vaijerin irti kaasuläpän päästä.
Konetta vedätettiin 3 päällä Normaalilla tomaatti asennolla, eli käyttää silloin kaikkia vaihteita 3:een asti jne. 1 ja 2 kanssa sama juttu. Olisihan se ollut helpompaa kun se olisi niinkuin vanhoissa jenkeissä kun puhuttiin lukko 1 ja 2, mutta nää uudet elektronisestiohjatut.....
Eli piti kierrättää 2 vaihteen ulottumattomiin ennen kuin painoi kaasun pohjaan ja silloin ollaaan jo pitkällä saappaan vääntökäyrällä, että kyllä kait tohon joku konsti voi olla (käskeä loota toiimaan vain kolmosella mutta miten , en jaksa edes kiinnostua enään).
Joten perstuntumalla jatketaan edelleen.
Eli piti kierrättää 2 vaihteen ulottumattomiin ennen kuin painoi kaasun pohjaan ja silloin ollaaan jo pitkällä saappaan vääntökäyrällä, että kyllä kait tohon joku konsti voi olla (käskeä loota toiimaan vain kolmosella mutta miten , en jaksa edes kiinnostua enään).

Joten perstuntumalla jatketaan edelleen.

Viimeksi muokannut se93tbo, Ke Kesä 30, 2004 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
Kyllä se vaatii takuulla ammattitaitoa. Mekin otetiin useampia eri vetoja eri mahdollisuuksilla.potkuhousu kirjoitti:Erittäin onnistunut viritys, tehot "laski" alle 10 heppaaSpeedou kirjoitti:Faijalla oli samoja ongelmia, kun sen vanhasta 95:sta (2.3l 170hp) dynotettiin Nordicin Steg 2 kera 160hpVaikka tien päällä meno oli jotakin aivan muuta.
![]()
Taitaa automaatin dynottaminen vaatia jo ammattitaitoa.
9-3.1972
Kuinkas se muuten tapahtuu toi kickin ohjaus,olin vähän lukevani riviesi välistä ettei enää oliskaan vaijerilla vaan elektroniikan ohjaama?se93tbo kirjoitti:Konetta vedätettiin 3 päällä Normaalilla tomaatti asennolla, eli käyttää silloin kaikkia vaihteita 3:een asti jne. 1 ja 2 kanssa sama juttu. Olisihan se ollut helpompaa kun se olisi niinkuin vanhoissa jenkeissä kun puhuttiin lukko 1 ja 2, mutta nää uudet elektronisestiohjatut.....
Eli piti kierrättää 2 vaihteen ulottumattomiin ennen kuin painoi kaasun pohjaan ja silloin ollaaan jo pitkällä saappaan vääntökäyrällä, että kyllä kait tohon joku konsti voi olla (käskeä loota toiimaan vain kolmosella mutta miten , en jaksa edes kiinnostua enään).![]()
Joten perstuntumalla jatketaan edelleen.