MIMMI, Tuusulantie 25.3
MIMMI, Tuusulantie 25.3
AeroD nähty tuusulantiellä eilen iltapäivällä... Torvea hakkasin kun menit ohi valkoisesta pakettiautosta... Mutta ei mitään...
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Re: MIMMI, Tuusulantie 25.3
OFFTOPIC ->Mimmi kirjoitti: Samalla reissulla oli pojat tutkan kanssa Tuomarinkylän littymän kohdalla, valitettavasti olen stabiilisti ajokyvytön, enkä siis saanut viranomaisen antamaa maksullista todistusta vapaasta nopeudesta.
Ovat siellä muuten melkoisen usein jakamassa noita mainittuja todistuksia. Porukka ajaa Kehätien rampilta saakka sataa vaikka nopeusrajoitus vaihtuu vasta muutaman sata metriä Tuomarinkylän liittymän jälkeen.
Huvittavinta on, että kun rajoitus vaihtuu ja ajaa itse 105 niin menee kaikista ohi. Ensin ajavat 20km/h ylinopeutta ja sitten rajoituksen mukaan!?!
Firon, Ihmetellen...vai pelottaako niitä?
Siksi kun siinä ei tiedä/muista että 80 on voimassa. Kelaa 100n pintaan ja jää siihen. Minä en juuri tuossa kehän rampissa sitä usein muista, koska ajaa niin harvoin sieltä suunnasta, joka muistuttaisi.Firon kirjoitti: Ensin ajavat 20km/h ylinopeutta ja sitten rajoituksen mukaan!?!
Eikä oo, en oo ikinä huomannu. Ja siis lentoasemalle päin, ei keskustaan.Mimmi kirjoitti:Ajaako joku silmät kiinni?saapasi kirjoitti:Siksi kun siinä ei tiedä/muista että 80 on voimassa. Kelaa 100n pintaan ja jää siihen. Minä en juuri tuossa kehän rampissa sitä usein muista, koska ajaa niin harvoin sieltä suunnasta, joka muistuttaisi.
Kyllä kehä1:ltä tullessa on nopeusrajoitusmerkki tien vieressä osoittamassa suurinta sallittua nopeutta.
-
- "Aero"
Jos sitä merkkiä ei siellä muka ole, niin eikö silloin noudateta viimeisimmän nähdyn merkin opastetta ? Vai saako kehällä jo ajaa satasta ? Tuo Firon:n mainitsema on niin totta:) Omalla kohdallani hauska aamuinen on VT3, ajamalla 100km/h ohittaa yllättävän monta autoa ennen Kehä 3:sta. Sen jälkeen ajamalla 80km/h olet juuri ohittamiesi autojen jaloissa:) Mutta koska minäkin olen stabiilisti kyvytön kaikkeen mikä liikenteeseen liittyy niin antakaa pojat mennä ohi vain !saapasi kirjoitti:Siksi kun siinä ei tiedä/muista että 80 on voimassa. Kelaa 100n pintaan ja jää siihen. Minä en juuri tuossa kehän rampissa sitä usein muista, koska ajaa niin harvoin sieltä suunnasta, joka muistuttaisi.Firon kirjoitti: Ensin ajavat 20km/h ylinopeutta ja sitten rajoituksen mukaan!?!
Jos nopeusrajoitusmerkkiä ei ole risteyksen jälkeen, niin silloin ajetaan 80km/h jos olet ohittanut "taajama loppuu"-kyltin tai 50km/h jos taajama ei ole loppunut.
Nopeusrajoitukset eivät edellytä myöskään paikallistuntemusta, mutta noita aluemerkkejä tulee seurata ja muistaa että onko taajama-alueella tai mahdollisesti jonkun toisen aluerajoituksen piirissä.
Nopeusrajoitukset eivät edellytä myöskään paikallistuntemusta, mutta noita aluemerkkejä tulee seurata ja muistaa että onko taajama-alueella tai mahdollisesti jonkun toisen aluerajoituksen piirissä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
...mutta koittakaahan herrat vaikka ensi tammikuussa ajaa nelostietä Lahdesta päin ja kurvata tismalleen rajoituksen sallima 80km/h kehä ykköselle itään. sitä taisi jo Karpokin ihmetellä aikoinaan. Hyvin pelottavaa.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011