Tämä on niitä ongelmia, joissa joudutaan jatkossa turvautumaan suoraan toimintaan. Etsittävä käsille pala peltiä ja tarpeellisia työkaluja ja väänneltävä mallin mukaan tarpeeseen sopivia läpyköitä. Katsastajista ainakin osa tietää koputella ja vaania näitä mädäntyneitä jousenaluslevyjä. Toisaalta katsastus ja tositarve ei edellytä ruotsalaisen designin kaikkia kauneusarvoja vaan toimivuutta.
Jeps. Ei löydy enää merkkiorganisaation kautta.
Jos kerran Ruotsin kerho teettää rattaita, niin löytyisköhän meiltä peltiseppiä vääntämään esim. juuri näitä jousilautasia myytäväksi asti.
Vai saako jonkun muun auton lautasen (joita olisi vapaasti kaupan) sopimaan?
Oikeastaan niitä ei saa itse valmistaa tai ainakin on oletava luotettava selvitys osan lujuudesta ja sopivuudesta kyseiseen autoon. Se mikä on luotettava selvitys riippuu lähinnä katsastusmiehestä.