vihree 9000 mikkelissä
vihree 9000 mikkelissä
oliko joku klubilainen joka ajeli tänää ennen 19:sta prisman valoista kaupungin suuntaan?
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Re: vihree 9000 mikkelissä
Mahikset on 2/3, tai oikeastaan fifti-fifti mikäli auto oli paikallisia.
Täällä on kolme tummanvihreätä tonnaria, minulla (tuohon aikaan tosin Varkaudessa), J.N:llä ja yhdellä "ei klubilaisella".
Näitkö oliko pyrstössä 2,0 vai 2,3 merkit?
Täällä on kolme tummanvihreätä tonnaria, minulla (tuohon aikaan tosin Varkaudessa), J.N:llä ja yhdellä "ei klubilaisella".
Näitkö oliko pyrstössä 2,0 vai 2,3 merkit?
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
ei muistaakseni ollut minkään näköisiä merkkejä takana.. mut turbo tuntu olevan.
Hmmm... Kuinkas tuo muka kävi ilmi..?twirl kirjoitti:...mut turbo tuntu olevan.

[Edit.] On täällä noiden jo aiemmin mainittujen lisäksi vielä ainakin yksi tummanvihreä vapari CS. Tuo eräs "ei klubilaisen" CSE ei ole vähään aikaan juuri liikenteessä ollut.
Tuota en olekkaan toistaiseksi bongannut.J.N kirjoitti:On täällä noiden jo aiemmin mainittujen lisäksi vielä ainakin yksi tummanvihreä vapari CS.
Tai sitten olen luullut joksikin muuksi.
Ps. Eikös J.N:llä kuitenkin merkit ole tallella, vai muistanko väärin?
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Olen ollut ainakin pariin otteeseen ihan "kosketus etäisyydellä" kaupan pihalla tuollaisen kanssa. Ja mielestäni kyllä joskus nähnyt liikenteessäkin oletettavasti samaa vehjettä.MacTurbo kirjoitti:Tuota en olekkaan toistaiseksi bongannut.
Tai sitten olen luullut joksikin muuksi.
Ps. Eikös J.N:llä kuitenkin merkit ole tallella, vai muistanko väärin?
Mitään merkkejä ei löydy.

[Edit.] Vaalean vihreää NG Cabriota bongailtu jälleen pariin otteeseen näin talven taituttua Launialasta. Tästähän taisi joskus olla jossain toisessa topicissa jotain puhetta...
[Edit.2] Ihme sekoilua... Siis Launialasta, ei Saksalasta.

Viimeksi muokannut J.N, Su Huhti 06, 2008 18:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuosta Cabbesta ja sen "kotipaikasta" oli kyllä taannoin juttua, mutta se taisi loppujen lopuksi jäädä ratkaisemattomaksi.J.N kirjoitti: [Edit.] Vaalean vihreää NG Cabriota bongailtu jälleen pariin otteeseen näin talven taituttua Saksalasta. Tästähän taisi joskus olla jossain toisessa topicissa jotain puhetta...
Tuota vihreää Cabbea näkee niin satunnaisesti, että se voi hyvin olla myös "vieraileva tähti".
No jäädään odottamaan varmistusta asiaan...
OT: Taisin bongata MacTurbon caben ensimmäistä kertaa eilen illalla vähän ennen klo 22? Ajelin perässäsi Lappeenrannan suuntaan viimeisistä Mikkelin valoista aina sinne saakka kun käännyit vasemmalle jossain paikassa X jälkeen Ristiinan.MacTurbo kirjoitti:Tuosta Cabbesta ja sen "kotipaikasta" oli kyllä taannoin juttua, mutta se taisi loppujen lopuksi jäädä ratkaisemattomaksi.J.N kirjoitti: [Edit.] Vaalean vihreää NG Cabriota bongailtu jälleen pariin otteeseen näin talven taituttua Saksalasta. Tästähän taisi joskus olla jossain toisessa topicissa jotain puhetta...
Tuota vihreää Cabbea näkee niin satunnaisesti, että se voi hyvin olla myös "vieraileva tähti".
No jäädään odottamaan varmistusta asiaan...
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
Jep, olin menossa yövuoroon töihin.hz81 kirjoitti: OT: Taisin bongata MacTurbon caben ensimmäistä kertaa eilen illalla vähän ennen klo 22? Ajelin perässäsi Lappeenrannan suuntaan viimeisistä Mikkelin valoista aina sinne saakka kun käännyit vasemmalle jossain paikassa X jälkeen Ristiinan.
Sinäkö se olitkin, joka meinasit kiihdyttää viimeisiin valoihin rinnalle, no empäs kerrokaan...?
J.N vähän vaa näytti siltä että puhallin peli olis
tais olla liukas kohta ku pitä hävis

Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
MacTurbo kirjoitti:Jep, olin menossa yövuoroon töihin.hz81 kirjoitti: OT: Taisin bongata MacTurbon caben ensimmäistä kertaa eilen illalla vähän ennen klo 22? Ajelin perässäsi Lappeenrannan suuntaan viimeisistä Mikkelin valoista aina sinne saakka kun käännyit vasemmalle jossain paikassa X jälkeen Ristiinan.
Sinäkö se olitkin, joka meinasit kiihdyttää viimeisiin valoihin rinnalle, no empäs kerrokaan...?
Juu, minä se olin...

OPEL
En kommentoihz81 kirjoitti: Juu, minä se olin...ja luovuin ohitusaikeesta kun tunnistin autosi vaikkein sitä koskaan aiemmin ollut edes nähnyt, mutta paikkakunta, NG cabbe ja klubikilventausta sai luopumaan aikeista. Ja olisihan siinä vaikka niin voinut käydä että TiDi olisi jäänyt toiseksi.
![]()
![]()

Käydään ensi kerralla kahvittelemassa, jos ajellaan päiväsaikaan ja muuta kuin työmatka-ajoa.
Näin tehään. Mikäs sen mukavampaa kun kesän kynnyksellä torilla kahvin ryystäminen.MacTurbo kirjoitti:En kommentoihz81 kirjoitti: Juu, minä se olin...ja luovuin ohitusaikeesta kun tunnistin autosi vaikkein sitä koskaan aiemmin ollut edes nähnyt, mutta paikkakunta, NG cabbe ja klubikilventausta sai luopumaan aikeista. Ja olisihan siinä vaikka niin voinut käydä että TiDi olisi jäänyt toiseksi.
![]()
![]()
![]()
Käydään ensi kerralla kahvittelemassa, jos ajellaan päiväsaikaan ja muuta kuin työmatka-ajoa.

OPEL
Tarkennusta vihreän 9000:n Saabin mysteeriin. On täällä Mikkelissä vielä lisää ainakin yksi tummanvihreä 9000 cd klubilaisella. En kylläkään ollut liikkeellä kysyjän havainnoimaan aikaan.
Terv. jäsen 1657
Terv. jäsen 1657
Olikos MacTurbo:n CSE tänään (ti) yrittäjänkadun A-katsastus asemalla klo 15.00 aikoihin?