Herää vaan mieleen, että onko 08 poistettu huoltokirjan alkusivuilta viritys-osio? Siellä nimenomaa kehotetaan kääntymään jälleenmyyjän puoleen, joka tarjoaa takuun säilyttäviä virityspaketteja.. (Ihan muistinvaraista tietoa.)
Maahantuonnista kysyttäessä ei yleensä vastausta saa mihinkään asiaan suoraan, vaan mielellään kaarrellaan asian vierestä, mutta jätetään varsinainen kysymys vastaamatta. Kiitellään kyllä kovasti yhteydenotosta ja perään tulee kyllä asiakaspalvelun asiakastyytyväisyyskysely..

 Yleiskommenttia: Olen ollut erittäin tyytyväinen keväästä 2006 lähtien BSR steg 1:een.(Siis 150/240->204hp/310Nm). SS:n hankin uutena keväällä 2005. Kerran kokeilin max.nopeutta, jolla suoralla mittariin ehti 5.:lla 240km/h ja erikseen kokeilin 4.:lla; 220km/h. Oma kellotus 0..100km/h vakioSW:llä n.9.6sek ja steg1: n.7.7sek. Katsastuksessa oli steg1 autossa: erinomaiset päästöarvot ja diagnoosipistokkeesta kaikki jutut OK. Kulutus 0.3-0.5l/100km pienempi kuin vakiona. Käytän 98oktaania,(BSR suositus). BSR/steg1:n hankinta helppoa kuin heinänteko vaikka rajajooseppiin: emailia vain DocPoweriin niin kotvasen kuluttua awot, kyllä lähtee. Ja jos tulee pientä ongelmaa, kuten mulla muutaman kk:den jälkeen syttyi "check engine"-valo, kysykää DocPowerilta, apua saa. No mun tapaukses, vaihdoin vakioSW:n, ja silti syttyi check engine. Sitten merkki-huoltoon: vaihtoivat takuuseen bypass-venttiilin. Olihan 2v-takuu vielä voimassa. Ehkä kyseinen bypass-venttiili oli alunperin heikkolaatuinen ja olisi saattanut särkyä vakioSW:llä vasta takuuajan jälkeen. Lisämittarin mukaan vakioSW:n.0.5bar max ja steg1 n.1.1bar.
  Yleiskommenttia: Olen ollut erittäin tyytyväinen keväästä 2006 lähtien BSR steg 1:een.(Siis 150/240->204hp/310Nm). SS:n hankin uutena keväällä 2005. Kerran kokeilin max.nopeutta, jolla suoralla mittariin ehti 5.:lla 240km/h ja erikseen kokeilin 4.:lla; 220km/h. Oma kellotus 0..100km/h vakioSW:llä n.9.6sek ja steg1: n.7.7sek. Katsastuksessa oli steg1 autossa: erinomaiset päästöarvot ja diagnoosipistokkeesta kaikki jutut OK. Kulutus 0.3-0.5l/100km pienempi kuin vakiona. Käytän 98oktaania,(BSR suositus). BSR/steg1:n hankinta helppoa kuin heinänteko vaikka rajajooseppiin: emailia vain DocPoweriin niin kotvasen kuluttua awot, kyllä lähtee. Ja jos tulee pientä ongelmaa, kuten mulla muutaman kk:den jälkeen syttyi "check engine"-valo, kysykää DocPowerilta, apua saa. No mun tapaukses, vaihdoin vakioSW:n, ja silti syttyi check engine. Sitten merkki-huoltoon: vaihtoivat takuuseen bypass-venttiilin. Olihan 2v-takuu vielä voimassa. Ehkä kyseinen bypass-venttiili oli alunperin heikkolaatuinen ja olisi saattanut särkyä vakioSW:llä vasta takuuajan jälkeen. Lisämittarin mukaan vakioSW:n.0.5bar max ja steg1 n.1.1bar.  

 oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
 oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04