Väännät tuota kuvassa näkyvää rautaa poikittain. Se ei ainakaan omassa autossani ollut mitenkään muuten kiinni. Sitten tuo boksi lähte tuosta aukeemaan.
Mulla kävi samanmoisesti, en muista oikeen mikä meni rikki, mutta kuumaliimalla ranetin kuntoon
Eski kirjoitti:Luulisin, että tuo vipstaaki on murtunut poikki:
Tuo palikka lienee jotenkin vaihdettavissa?
Eski
Tuon kannen alta taitaa sitte löytyä se keskuslukon moottori ja jotain muttereita, että saa tuon purettua..en nyt ihan täysin varma oo mutta omasta purin tuon kokonaan pois. Ei ollut mikään erityisen vaikea homma..ruostetta tosin oli kiusaksi asti
Ihme että sait noin helposti tuon vanhan kahvamekanismin irti luukusta.
Tuntuu sikäli ihmeelliseltä, että nuonkin pieni osa on 5 pultilla kiinni.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
saako luukun ronkittua auki ulkopuolelta??? eli jos vääntää tuon lipareen kokonaan irti .
takapenkin kautta menisin mutta kun koiraverkko ahistaa sen verran ettei meikäläinen mahdu luukkuun kun hattuhyllypaikallaan ja luukku täys työkaluja...hahahhah
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
en ymmärtänyt miten se tappi nousee sen lipareen mukana joten lisäsin sinne ison prikan jonka reuna yltää vapauttamaan kielen.
vaatisi hienosäätö lekaa vielä....
eskin kuvaa katsomalla selvisi vikakin.....mulla puuttuu osa tuota valkoista lätkää joka nostaa luukun lukituksen...hah hah haha iso prikka kuitenkin tuntuu toimivan...eli jos se toimii älä korjaa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659