Tällä yhdellä Vaasan kaverillahan on vaaleansininen 80-lukulainen
Joskin mä voin antaa alibin...
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Mitäs tää ny oikein on?! Eka joku murhataa jolla on . Sitten joku jolla on punainen raiskaa jonkun. Ja nyt joku vaalean sinisella ryöstää r-kioskin. Joku idän vastaisku?
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
SB90 kirjoitti:Mitäs tää ny oikein on?! Eka joku murhataa jolla on . Sitten joku jolla on punainen raiskaa jonkun. Ja nyt joku vaalean sinisella ryöstää r-kioskin. Joku idän vastaisku?
Eikös tuo nyt ole ollut selvä juttu jo aikaisemminkin, vain hullut ajaa Saabilla .
Eikös Piikkiössä ollut myös legendaarinen ruokavaraston tupakkavaras? Kaveri meni kommandopipo ja laskettelulasit päässä ruokavarastoon, uhkaili myyjää ja samalla lastasi reppuunsa tupakkaa.
Ulos päästyään katsoi kassiin ja kirosi: "Voi vi*tu, nämä on kaikki mentholia."
Oli sitten oranssit laskettelulasit päässään olevinaan varastanut punaista marlboroa ja L&M:ää, mutta reppu olikin täynnä vihreää tupakkaa.
Ammattimaista toimintaa
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Pitääkin seurailla kun kylillä tulee liikuttua, kuitenkin asialla joku paikallinen sankari...
:D Ajoin just ohi kipsan ku poliisit meni miljoonaa sinne.
Velipojalla on vaaleansininen 80luvun lopun satku,meinas laittaa siihen telineet.
Ei kannata. Mut on kerran käyty puhalluttamassa Rovaniemellä, kun yhdeltä huoltoasemalta lähti tummansinisellä 99:llä joku humalassa ajamaan, joka btw. saatiin kiinni yli 2 promillen kännissä. No, mullahan on metallitummansininen mutta puhalsin reippaasti ja "puhdistin nahkani". Itse olin siis kebabia syömässä ns. jatko-Leksalla