neville kirjoitti:Muistahan laittaa lohkon ja vaihteiston välisiin pulttien kierteisiin vaikkapa silikonia.Ainakin toisen puolen reikiin tuo tiivistys on tehtävä.Muuten vuotaa varmasti.
heh heh.. kerkesin just läikästä koneen kasaan. noh, muistaapa ainakin tulevaisuudessa laittaa, kun nyt puratuttaa uudestaan.
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Eli pakosarjan puolella muutaman pultin kierteillä on suora yhteys ns.öljypohjaan.Siksi tiivistystarve.Mikäli tuo tasotiiviste on pahvista,kannattaisi sen molemmille puolille myöskin levittää silikoni ennen lohkon ja vaihteiston yhdistämistä.
neville kirjoitti:Eli pakosarjan puolella muutaman pultin kierteillä on suora yhteys ns.öljypohjaan.Siksi tiivistystarve.Mikäli tuo tasotiiviste on pahvista,kannattaisi sen molemmille puolille myöskin levittää silikoni ennen lohkon ja vaihteiston yhdistämistä.
ei sitä tiivistettä tarvitse. pelkällä liimalla ne on yhdistetty meikäläisen tuttavapiirissä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
niin vähän kattelinkin että pulteissa oli jotain, mutta en kiinnittänyt sen suuremmin huomiota. noihin pultteihin voi vissiinkin laittaa ihan kierrelukitettakin? öljypohjan tiiviste on teräksinen, mutta laitoin siihen silikonit väliin, ettei heti ala kuseksimaan.
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
juujuu. asennus onnistui kymmenen pisteen arvoisesti. kiristin lohkon/lootan pulttia, minkä alle tulee moottorin kiinnike, newtoneja ei ollu oikein mitään, niin pultti sanoi "riks" sinne meni jengat lohkosta..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Tuo jälkikirjoitus saikin uuden merkityksen.Joskus voi pulttikin huonouttaan katkeamalla,tai kierteiden pettämisellä,antaa varsinaisen ilon kilossa ja riemun kahdessa.
Ittelläkin vähä tota tiivistyshommelia edessä, kunhan ensin saan autoon pakin.
On meinaan kohtuu paksut öljyn, hiekan ja muun töhnän mixaukset ympäri konetta ja laatikkoo.