Onko tosiaan nuin, että H-moottoria ei voi porata 94mm? Oli 94mm männillä tommonen kone ja nyt ilmeni, että loki halki. Pikkasen napauttamalla mureni lohkon seinämä ja paksuus 1mm:n luokkaa?!?
B-mosaa on iät ajat porattu 94 jopa 95,5 asti mut ei kai tuota H-konetta uskalla enää toista porata? Vai onko lohkojen vahvuuksissa eroja?
H-moottorin poraaminen
Re: H-moottorin poraaminen
Mitenkäs on 2.1 koneen kanssa, olisko siinä porausvaraa enemmän, kuin 2,0 koneessa, vai onko ihan sama lohko molemissa?
Kiinnostaisi tietää, kun minulta jää koneenvaihdon yhteydessä tuommonen 2.1 lohko, että voiko sitä vielä porata, vai meneekö sylinterin seinämät liian ohueksi?
Kiinnostaisi tietää, kun minulta jää koneenvaihdon yhteydessä tuommonen 2.1 lohko, että voiko sitä vielä porata, vai meneekö sylinterin seinämät liian ohueksi?
#2163
9-5 2.3T -07
900i 16 2.1 -92
90 -87
9-5 2.3T -07
900i 16 2.1 -92
90 -87
Re: H-moottorin poraaminen
Ekat 2.1:t on porattuja 2.0-lohkoja.
Ei ne 2.1:siksi valetutkaan sen parempia ole.
94mm kuullostaa kyllä aika hurjalta, vaikken minä mistään mitään tiedäkään. Henkilökohtaisesti en menisi yli viimeisen ylikoon, mutta sen takia kai minun autoni eivät kuljekaan ja ennakkoluulottomammat vie päänahat.
Ei ne 2.1:siksi valetutkaan sen parempia ole.
94mm kuullostaa kyllä aika hurjalta, vaikken minä mistään mitään tiedäkään. Henkilökohtaisesti en menisi yli viimeisen ylikoon, mutta sen takia kai minun autoni eivät kuljekaan ja ennakkoluulottomammat vie päänahat.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)