klubin sivujen päivitys...
klubin sivujen päivitys...
on se kumma ettei "autoteknisisitä" ihmisistä löydy yhtään "atk-teknistä", jolla olisi kiinnostusta päivittää klubin sivuja... lisätä tietoja tapahtumista jne. Miksi esim. kesätapahtuman tiedot "yksityisillä" sivuilla?
-
- "Hölösuu"
Kyllä mun mielestä ovat mahdollisuuksien mukaan ilmoitelleet tulevista tapahtumista joka paikassa
Viralliset Saab-klubin tapahtumat ovat yksityisellä puolella tai postituslistalla, koska olen käsittänyt, että noi tapahtumat on vaan klubin jäsenille
Uudet sivut ovat työn alla ja valmistuvat tosiaan kun valmistuvat. Ei niitä varmaan kukaan työkseen tee

Viralliset Saab-klubin tapahtumat ovat yksityisellä puolella tai postituslistalla, koska olen käsittänyt, että noi tapahtumat on vaan klubin jäsenille

Uudet sivut ovat työn alla ja valmistuvat tosiaan kun valmistuvat. Ei niitä varmaan kukaan työkseen tee

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
sivut on työn alla ja valmistuvat syksyyn mennessä. Etusivu on vielä kesken ja en sitä heti näytä. Aina iltaisin niitä väsäilen suuren inspiraation vallassa. Pahuksen inspiraatio on vaan usein niin kadoksissa että...
En mä usko että noissa enään kauan mene koska aika paljon on jo valmiina, enään pitää saada ne yhteen kasaan ja samalla palvelimelle

En mä usko että noissa enään kauan mene koska aika paljon on jo valmiina, enään pitää saada ne yhteen kasaan ja samalla palvelimelle
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Kuulostat potkuhousu aivan lappilaiselta, eli esim. minultapotkuhousu kirjoitti:sivut on työn alla ja valmistuvat syksyyn mennessä. Etusivu on vielä kesken ja en sitä heti näytä. Aina iltaisin niitä väsäilen suuren inspiraation vallassa. Pahuksen inspiraatio on vaan usein niin kadoksissa että...![]()

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
joo tekee rauhallisesti niin ei tule stressiä tästäkin projektista, niin enhän mä kaikkea tee vaan Haverisen Jari tekee etelän kiireisellä mielellä siellä Kainuussa osan toiminnoista
Taas tänä iltana duunataan, se vaan on niin hassua kun tekee jotain pieniä nappuloita niin yhden tekemisessä menee koko ilta
esim ton kortin tekemisessä tossa alla.

Taas tänä iltana duunataan, se vaan on niin hassua kun tekee jotain pieniä nappuloita niin yhden tekemisessä menee koko ilta

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2