klubin sivujen päivitys...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
asu
"Koeajolla"

klubin sivujen päivitys...

Viesti Kirjoittaja asu »

on se kumma ettei "autoteknisisitä" ihmisistä löydy yhtään "atk-teknistä", jolla olisi kiinnostusta päivittää klubin sivuja... lisätä tietoja tapahtumista jne. Miksi esim. kesätapahtuman tiedot "yksityisillä" sivuilla?
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Eikös sivut ole päivityksen alla? Valmistuvat kun valmistuvat.
STCF #3
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Kyllä mun mielestä ovat mahdollisuuksien mukaan ilmoitelleet tulevista tapahtumista joka paikassa :!:

Viralliset Saab-klubin tapahtumat ovat yksityisellä puolella tai postituslistalla, koska olen käsittänyt, että noi tapahtumat on vaan klubin jäsenille :roll:

Uudet sivut ovat työn alla ja valmistuvat tosiaan kun valmistuvat. Ei niitä varmaan kukaan työkseen tee :wink:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

sivut on työn alla ja valmistuvat syksyyn mennessä. Etusivu on vielä kesken ja en sitä heti näytä. Aina iltaisin niitä väsäilen suuren inspiraation vallassa. Pahuksen inspiraatio on vaan usein niin kadoksissa että... :lol:

En mä usko että noissa enään kauan mene koska aika paljon on jo valmiina, enään pitää saada ne yhteen kasaan ja samalla palvelimelle
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

potkuhousu kirjoitti:sivut on työn alla ja valmistuvat syksyyn mennessä. Etusivu on vielä kesken ja en sitä heti näytä. Aina iltaisin niitä väsäilen suuren inspiraation vallassa. Pahuksen inspiraatio on vaan usein niin kadoksissa että... :lol:

En mä usko että noissa enään kauan mene koska aika paljon on jo valmiina, enään pitää saada ne yhteen kasaan ja samalla palvelimelle
Kuulostat potkuhousu aivan lappilaiselta, eli esim. minulta :lol: Vaimokin jaksaa muistuttaa tuosta lappilaisten verkkaudesta, asiat ku tehdään omaan tahtiin ja se on minun mielestä hyvä asia. Koska niin tekee aina parasta jälkeä, kun keskittyy yhteen kunnolla, eikä hötkyile kymmenen asian kimpussa :lol: Ja, jos hommat tökkii, niin sitten otetaan työhön hiukan etäisyyttä, mennään kesälomalle.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

joo tekee rauhallisesti niin ei tule stressiä tästäkin projektista, niin enhän mä kaikkea tee vaan Haverisen Jari tekee etelän kiireisellä mielellä siellä Kainuussa osan toiminnoista :lol:

Taas tänä iltana duunataan, se vaan on niin hassua kun tekee jotain pieniä nappuloita niin yhden tekemisessä menee koko ilta :roll: esim ton kortin tekemisessä tossa alla.
Kuva
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin