ES2:n voi vaihtaa ES1:n tilalle suhteellisen helposti. Olen nähnyt tämän tehtävän autoon onnistuneesti, vaikka tällä palstalla joku (Turbo Sensonic muistaakseni?) oli kokenut ongelmia sen kanssa. ES2:sta asentaessa pitää se Tech2:lla liittää ja mielellään myös ES1 irroittaa Techillä, että sitä voidaan käyttää mahdollisesti muussa autossa myöhemmin. Mikäli ES2 ei ole irroitettu Techillä se ei tietääkseni toimi (jos käytetty löytyy, kannattaa pitää tästä huoli). Myös radio-osa eli EHU (Entertainment Head Unit) pitää Tech2:lla päivittää, muuten ES2 ei toimi oikein.kani kirjoitti: Vastaanpa vielä itsekin kun otin juuri selvää; hieman alle 700 eurolla saa ES2 mokkulan ES1 tilalle missä on se vihreä näyttö. Eikä ilmeisesti edes selvää saako sen naitettua autoon kuinka. Kovasti halusin vihreää näyttöä mutta ei siitä ihan niin paljoa jaksaisi maksaa![]()
mankka sökö?
Re: mankka sökö?
Tälläistä vikakoodia näytti:
C0547 -Ohjauspylvään tietoliikenteen ohjausyksikkö;Tietoliikennevika
-Katkonainen
Löyty muitakin
B1368-Virtalukko;katkos tai oikosulku maahan
-katkonainen
B1440 -Sytytyspiiri
-Katkonainen
Mikähän pulju osaisi korjata tuollaisia vai olisko mahdollista korjata itse???
Taitaapi olla aikas kallista????
C0547 -Ohjauspylvään tietoliikenteen ohjausyksikkö;Tietoliikennevika
-Katkonainen
Löyty muitakin
B1368-Virtalukko;katkos tai oikosulku maahan
-katkonainen
B1440 -Sytytyspiiri
-Katkonainen
Mikähän pulju osaisi korjata tuollaisia vai olisko mahdollista korjata itse???
Taitaapi olla aikas kallista????
050-5376057
Mahtaisko olla rattipylvvääs boksi/moduuli vai mikä se....kärähtänyt/löyhällä..Tuntuu aika kaukaa haetulta kaijuttimien piuhojen kosketuksesta??? Voi olla aika kallis???
puh.050-3748237