Myyminen/ostaminen netissä

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
900S
"Hölösuu"

Myyminen/ostaminen netissä

Viesti Kirjoittaja 900S »

Oikein huvittaa kun selailee netissä kaikkia ostetaan/myydään palstoja! Se on ihan sama mitä myyt, niin AINA joku haluaa kuvan! Vaikka marlboro-kartonkia myisit, niin kyllä joku pistää siihenkin vastaukseksi, "olisko kuvia / pistä mailiin kuvia"... Tuo on vaan aika hassu tapa.
Useasti olen tuota ihmetellyt itsekseni. Jos joku löytää ylipäätään tiensä jonnekin ostetaan/myydään paikkaan, niin takuulla hän osaa laittaa sen myytävän tuotteen nimen vaikka googleen ja löytää siitä ehkä 7352319327 kuvaa (tosin jos tuote on käytetty niin ehkä SITTEN voi halutakin kuvan).
Tämä tuli nyt taas esille, kun joku myi UUTTA poweria, siis aivan käyttämätöntä virtalähdettä tuolla jossakin atknörttifoorumilla ja ilmoituksessa oli hienosti selostettu KAIKKI tarpeellinen, niin eikös joku siitäkin halunnut kuvia... voi voi!
Ja tottakai sitä nyt monesta tavarasta haluaa kuvan, ilman muuta, mutta voisi sitä nyt hieman rajoittaa mistä niitä pyydetään ja mistä ei.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

yleensä itse haluan nähdä nykyään kuvan, kun siihen monella on mahdollisuus...

Ja katsomaankaan en viitsi lähteä jos ei ole nähnyt kuvaa...

Karsii turhia reissuja...

Itse lähetän kuvia yleensä kaikille kiinnostuneille jos vaan ei satu olemaan häsellys päällä :D

Ja kiinnostus herää paljon paremmin kuvalliseen ilmoitukseen kuin ilman...

Kyllä myös kova vakuuttelu tuotteen kunnosta riittää vakuuttamaan ...
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Kuvan tarpeellisuus riippuu mun mielestä myytävästä kohteesta. Mitään autoa, halpaa eikä kallista, viitti lähteä edes katsomaan jos ei ole kuvan kuvaa esillä. Vaikka kuvalla voidaan monenlaista puutetta peittää, antaa se silti luotettavamman vaikutelman myyjästä kun kehtaa tuotettansa esitellä. Käytetyn myymisessä näin. Mutta jos tuote tosiaan on uusi ja käyttämätön niin silloin kuva ei ole välttämätön kun sen saa googlesta tms.

Mutta ylipäänsä kuvallinen ilmoitus herättää minussa ainakin enemmän luottamusta.
BMW 320dA Coupe LCI
Vastaa Viestiin