Naisten kaahaaminen

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
ASTech
"Hölösuu"

Re: Naisten kaahaaminen

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Kupari kirjoitti:Mun paremmalla puoliskolla on tyyli ajaa kaupungissa reilusti ylinopeutta ja maantiellä alinopeutta.
Meillä on jostain syystä sama homma. Ei voi käsittää :?
900C -86
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tän päivän lehdessä oli kun Jyväskylässä Keljon motarilla oli la-su yönä klo 1:30 tms poliisi napannut 20-v muuramelaisen pimatsun ja 28-v korpilahtelaisen pojan kilvanajosta 2mk linssissä. Hyvä tytöt!

.... ja tässä linkki Keskisuomalaisen juttuun

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Luin otsikon... "Naisten kaataminen"

... taidan mennä nukkumaan.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
2495
"Aero"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Jussi kirjoitti:Luin otsikon... "Naisten kaataminen"

Hahah hajosin :::D taidan itekki mennä nukkuu.
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

No niin tuli luettua juu myös...

Liekö sitten kyse keväthöperyydestä ja sitämyöten tarpeesta höpöttää jostakin pimppendaalia ja äkkiä.. :lol:

Noh, itse en kuitenkaan näe epäkohtana sitä että Naispuoliset kanssaeläjät saavat autonsa kiihdytettyä vaikkapa ylinopeuksiin, kunhan tekisivät vain sen ja jättäisivät parkkipaikoilla tötöilyn pois repertuaaristaan.

Viimeksi eilen Tullintorin parkkipaikalla autolleni saavuttuani huomasin repsikanpuolen naapuriruutuun änkeneen jonkun Zafiran, tai minkälie vastaavan keskoskaapin, arviolta 15-20cm etäisyydelle Saabin kyljestä.

Ei siinä sinänsä mitään, mutta tottakai sieltä kuskinpukilta oli ollut ihan pakko änkeytyä ulos ovi Tontun kylkeä hinkaten. Tuo autoksi rekisteröity happikaappi kun vielä oli senverran korkeampi Tonnariin verrattuna, että kylkilistansa oli hinkannut kunnon jäljet kylkeen Tontun oman listan yläpuolelle.

Tarkastelin hetken tilannetta ja jälkiä ja huomasin että eipä ollut eilisen teeren kuljettaja tämä naarmuttelija, sillä kyseisen kotteron kuljettajan oven kylkilista oli takakulmastaan aivan selvästi oikein kulunut ylläkuvaillussa käytössä.

No, Tonttu on jo valmiiksi pelleiltään kuin perunasäkki, ja siinä parkkinaapurin koslassa näytti olevan senverran turvaistuinta ynnä muuta vauvarekvisiittaa sisällä että jätinpä asian sikseen enkä alkanut mouhuamaan.
Olli Kinaret
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Siitä puhe mistä puute :)
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
muppelo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja muppelo »

oma emäntä osaa parkkeerata sekä miun satkun että oman toyotansa ihan mallikkaasti. Ehkä hällä on hiukka raskas kaasujalka mutta se kevenee kun sääolot sitä edellyttävät. Tosin kokemustakaan ei puutu.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Mie en oikeen tiiä että hajoisinko aamuihini yhen just kortin saaneen teinilehmän kanssa.... "hihihi mie peruutin puuhun, hihihi ja sit liikenteenjakajaan ja hihi sit peruutin autoon ja tänä viikonloppuna varmaan peruutan ihmisen päälle.." Siis ei jumalauta. Ei jaksa kuunnella enää tuommosta. Koko luokka täynnä semmosia teinihoroblondeja

Millä ihmeen ilveellä se on oikee saanu kortin. Ei tuommosille pitäs antaa.

Nonii, ja kohta saan kuulla että "ootha sieki tyttö" mutta on meissä akoissaki niitä jotka ei törmäile mihinkää jatkuvasti tai meikkaile yms ajaessa
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Kupari
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kupari »

saab 87:lle tiedoksi että olen tuntenut moniakin naispuoleisia kuskeja jotka ajotaidoiltaan ovat parasta a-ryhmää ja joista itsekin pitäisi ottaa esimerkkiä.
Aikoinaan olin Imatralta Rovaniemelle erään tutun naisen kyydissä ja en koskaan ennen tai jälkeen ole ollut kenenkään kyydissä niin rentoutunut perillä päästyäni. Turvaväli oli hyvä, ohitukset loistavia ketään vaarantamatta, antoi tietä ohittajille, ajonopeus liikenteen tai rajoitusten mukaan, ei äkkiliikkeitä vaan oikein mitoitetut kiihdytykset ja jarrutukset, ei tavaroiden tai puhelimen räpeltämistä ajon aikana jne.
Uskoisin sinunkin kuuluvan tähän ryhmään.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
SB90
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja SB90 »

saab87 kirjoitti:köh :roll: :oops:

Sen mie oon tuossa miettiny jotta tuleeko paska ajotyyli amiskulttuurin mukana vai mikä siinä oikeen on... Muutama tuttu amistyttö ajaa kyllä ku pullopersesiat. Tilannenopeudet on aina mitä sattuu ja risteyksiin tullaan ihan miljoonaa ja luotetaan että se auto vaa pysähtyy kelillä ku kelillä semmosessa n. metrissä... yms... mitenkää tietenkää yleistämättä va kyllä niissä riisikipoissa silti pelottaa istuu ku ajetaa mite sattuu iha missä sattuu
"Amishan muokkaa täydellisiä kuskeja!" :lol:

EDIT:Vitsi
Viimeksi muokannut SB90, To Touko 01, 2008 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
liteFun
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Olen käynyt amiksen. Voin todeta että amiksen käyminen ei ainakaan omalta osaltani ole ajotyyliin vaikuttanut. Tosin minulla ei amis-aikana ollutkaan autoa eikä ajokorttia. Ja olen mies, joten tämä ei edes liity naisten kaahaamiseen.
Eipä kyllä vaimokaan liikenteessä kaahaile. Itseasiassa, nyt kun vaimolla on tuo 900c käyttöautona, on käynyt parikin kertaa mielessä sanoa "polkase vähän että saa kinnerin kiihtymään". Itse kiihdytän tuolla c:llä hieman reippaammin ettei pakoputki ihan tukkeentuisi...
Vastaa Viestiin