massa täplien poisto silmälaseista
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
massa täplien poisto silmälaseista
silmälaseis miljoona massa täplää. massassa bitumia ja lasit muovia. millä turvallisesti puhtaaksi
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
045-2698659
Re: massa täplien poisto silmälaseista
Nyt pistit pahan.
Ei oikein muovilinsseille viitti myrkkyjä syöttää.
Käy ostamassa vaikka eskimopuikko, sitte koitat sillä tikulla rapsia varovasti enimmät juoksevassa vedessä?
Ite miettiny samaa ongelmaa, toistaseks ei oo noin vielä käyny.
Ei oikein muovilinsseille viitti myrkkyjä syöttää.
Käy ostamassa vaikka eskimopuikko, sitte koitat sillä tikulla rapsia varovasti enimmät juoksevassa vedessä?
Ite miettiny samaa ongelmaa, toistaseks ei oo noin vielä käyny.
Ei ole mulla linssejä ei... mutta mites toi astianpesuaine.
Tarpeeksi hellävarainen ja tehokas jos hieroo varovasti "raakana" linsseille?
Huuhtelee sen jälkeen tietenkin vedellä.
Tarpeeksi hellävarainen ja tehokas jos hieroo varovasti "raakana" linsseille?

Huuhtelee sen jälkeen tietenkin vedellä.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Monesti oon saanut spray maali roiskeita laseihini, ja muovi linssi on , olen paperiin kostuttanut hiukan bensaa ja pyyhkinyt , sitten huuhtelu haalealla vedellä ja pois on lähtenyt ja ei ole pilannut linssiä.
Eikö tuossa kannattaisi mennä lähimpään optikkoliikkeeseen, jossa ne yleensä puhdistaa ilmaiseksi linssit ja säätää vielä okulaarien asennonkin sopivaksi
Asetoniahan ne käyttää, mutta olisi ainakin jonkun muun vastuulla, jos linsseistä tulisi mattapintaiset

Asetoniahan ne käyttää, mutta olisi ainakin jonkun muun vastuulla, jos linsseistä tulisi mattapintaiset

Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Aika paska rasti kyl, massakin sisältää liuotinta ja voi sulatella pintaa. Itse annoin kuivua ja rapsautin kynnellä irti muutamat täplät, mutta jos enemmän on niin voi olla vähän ikävämpi juttu. Jos liuottimella meinaa kokeilla, saa olla aika nopea, samentuu muovilinssi aika nopsaan tehokkaalla aineella. Itsellä oli kai tuuria, kun oli sen verran paskaiset/rasvaiset linssit että ei takertunut kunnolla. Huonolla tuurilla pääsee uusimaan kyl linssit.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
näillä mennään....lisää vain katuskottavuutta. hah
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659
Kannattaa kuitenkin kysyä silmälasiliikkeestä mitä on tehtävissä, ainakin täällä Mansessa Instrumentarium käyttää vaikeisiin tapauksiin ultraäänipesuria.
Tinnereillä ynnä tärpäteillä kun tahtoo tehdä enemmän tuhoa mitä pari massapisaraa on ehtinyt tekemään, näissä nykyisissä muovilinsseissä kun on aika erikoisia pinnoitteita.
Yhdet sumensin männävuonna ruiskumassahommissa, ja yhdet olen onnistunut tuhoamaan pelkästään kurkistamalla tulikuumaan uuninpesään..
Tinnereillä ynnä tärpäteillä kun tahtoo tehdä enemmän tuhoa mitä pari massapisaraa on ehtinyt tekemään, näissä nykyisissä muovilinsseissä kun on aika erikoisia pinnoitteita.
Yhdet sumensin männävuonna ruiskumassahommissa, ja yhdet olen onnistunut tuhoamaan pelkästään kurkistamalla tulikuumaan uuninpesään..
Itellä on ollu useamman vuoden ajan projektina uusia lasit.. Ei vain sopivan näkösiä kehyksiä oo tarjolla.
Tässä nyt ennen kaljatölkin avaamista tuli mieleen josko sotkis lasit maali ja massa yms täplillä niin olis "pakko" vaihtaa uudet lasit
Tässä nyt ennen kaljatölkin avaamista tuli mieleen josko sotkis lasit maali ja massa yms täplillä niin olis "pakko" vaihtaa uudet lasit

Kyllä mä nyt itse ainakin uskaltaisin tärpätillä kokeilla, tässäkin. Massahan sillä aivan varmasti liukenee, enkä oikein usko että niin heikkoja linssejä tehdään ettei kestäisi..
Thinneri onkin sitten aivan toinen asia.

Ehkä linssit kestää, mutta mites erilaiset pinnotteet? Ne ei välttämättä kestä tärpättiä.