Vielä Sid kakkosesta..
Vielä Sid kakkosesta..
Tuolla on ihan siistit ohjeet sidin korjauksesta.Minkä kokoinen torx pitää olla,ennenkuin uskallan alkaa edes koko projektiin?Vai olisiko täällä Lahden/Riihimäen suunnalla kaveria,joka ottaisi tuosta elvytyksestä pienen urakan?Yleensä saan kaikki rikki,missä on elektroniikkaa :oops:Eli jos löytyis täältäpäin tohtori,niin ihan mielellään toisin potilaan.Ehkä neljännes puuttuu palkeista.
Re: Vielä Sid kakkosesta..
Aukeaa myös pienellä kuusiokulma-avaimella, et välttämättä tarvitse torxia.Jaahas kirjoitti:Tuolla on ihan siistit ohjeet sidin korjauksesta.Minkä kokoinen torx pitää olla,ennenkuin uskallan alkaa edes koko projektiin?Vai olisiko täällä Lahden/Riihimäen suunnalla kaveria,joka ottaisi tuosta elvytyksestä pienen urakan?Yleensä saan kaikki rikki,missä on elektroniikkaa :oops:Eli jos löytyis täältäpäin tohtori,niin ihan mielellään toisin potilaan.Ehkä neljännes puuttuu palkeista.
Re: Vielä Sid kakkosesta..
Tai sopivalla lattapääruuvarilla, kovin kireällähän ne eivät ole. Tosin eipä sellainen pieni ruuvarisarja jossa tulee muutama pieni torx, ristipää ja lattapää paljoa maksakaan. Kyllähän moiselle aina käyttöä löytyy.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Vielä Sid kakkosesta..
Taitaa peräti auton omista työkaluista löytyä tuohon sopiva torx-avain
#3272
Re: Vielä Sid kakkosesta..
Mulla ainakin oli 9-3:ssa siinä vararenkaan ohessa siihen styroxiin painettu kolo oikeankokoiselle torxille. Ihan varma en koosta ole, mutta harvasta kootta saappia huomaat sitä pienempää torxia tarvitsevasi...
Re: Vielä Sid kakkosesta..
oisko joku 7.90€ sopiva torxisetti biltemasta, vähän kattavampi hylsysetti jotain 15.90€
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11