Jyväskylästä löytyy useita harrastajia/korjaamoja mitkä takuulla tunnistavat Stagetetun yksilön.Jontse kirjoitti:Juu no taitaa olla helpoin havaita mahdollinen stagetus käymällä dynossa kun ei tiedä miten tuollainen 185 hp versio liiikahataa.
Trionicboxin tarra
Re: Trionicboxin tarra
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Trionicboxin tarra
Se on kyllä totta.MacTurbo kirjoitti:Jyväskylästä löytyy useita harrastajia/korjaamoja mitkä takuulla tunnistavat Stagetetun yksilön.Jontse kirjoitti:Juu no taitaa olla helpoin havaita mahdollinen stagetus käymällä dynossa kun ei tiedä miten tuollainen 185 hp versio liiikahataa.
Mitenkäs mistä tunnistaa mikä pakosarja autossa kiinni, kun löysin vanhoja huoltokuitteja ym niin yhdessä luki vaihdettu turbo Garret tb03, Mikäs ihme se tuollainen on ei varmaan käy suoraan vakio t25 pakosarjaan ?
Re: Trionicboxin tarra
T03 sopii vanhemman pakosarjan kanssa heittämällä, vesi- ja öljyputkissa voi olla eroavaisuuksia. Vanhan pakosarjan tunnistaa siitä, että ahtimen ja pakosarjan väliset pinnapultit on pakosarjassa kiinni, uudemmissa pinnapultit on ahtimessa.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Trionicboxin tarra
Näytti olevan pinnapultit ahtimessa kiinni niin kuinka on mahdollista että autossa olisi kiinni tb03 vaiko t03 ahdin, ainakin tb03 ellei tb02 (onko tuollaista edes olemassa, ei saanut kunnolla käsialasta selvää) oli merkitty huoltokuittiin. Saako ahtimesta selville että mikä ahdin on kyseessä ilman irroittamatta ahdinta?G-mies kirjoitti:T03 sopii vanhemman pakosarjan kanssa heittämällä, vesi- ja öljyputkissa voi olla eroavaisuuksia. Vanhan pakosarjan tunnistaa siitä, että ahtimen ja pakosarjan väliset pinnapultit on pakosarjassa kiinni, uudemmissa pinnapultit on ahtimessa.
Matti
Re: Trionicboxin tarra
tb03 on sama asia kuin t03.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Trionicboxin tarra
Otappa vaikka kuva ja laita näytille, tulkitaan sitten porukalla. Näkyykös minkäänlaista tyyppikilpeä tms? Ohessa kuva Garrett T25-ahtimesta tonnarissa.Jontse kirjoitti:Saako ahtimesta selville että mikä ahdin on kyseessä ilman irroittamatta ahdinta?

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Trionicboxin tarra
Juu koitan kuvailla huomenissa.
Re: Trionicboxin tarra
Eli tossa nyt yksi kuva aika samanlaiselta näyttäis.
http://img123.imageshack.us/my.php?imag ... 001gx6.jpg
Taitaa sittenkin olla niin että autossa on uusi pakosarja ja ilmesesti t25 ahdin ainakin näyttäisi olevan nuo pinnapultit sittenkin ahtimessa.
http://img123.imageshack.us/my.php?imag ... 001gx6.jpg
Taitaa sittenkin olla niin että autossa on uusi pakosarja ja ilmesesti t25 ahdin ainakin näyttäisi olevan nuo pinnapultit sittenkin ahtimessa.

Re: Trionicboxin tarra
Isommasta huohottelee kone venttiilikopan reiän kautta männän ohi virranneet pakokaasut tms. taksaisin ilmanottoon. Tätä letkua lämmitetään jäähdytysvedellä että ei käy sitikat.Jontse kirjoitti:Mikähän on muuten tuo letku mikä tulee tuohon turbon imuputkeen kiinni? Siis siihen tulee ohuempi ja paksumpi mikäs virka niillä on?
toisesta ohuemmasta tulevat magneettiventtiilin ohjauksesta ylimääräiset ilmat.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11