Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Muista moikata jos sattuu vastaan tulemaan akvamariininsininen isovilkku XCU-121. Menee kyllä museointiin sekin aikanaan, harmi vaan kun hienosta mattaantuneesta pinnasta on silloin luovuttava..
Muista moikata jos sattuu vastaan tulemaan akvamariininsininen isovilkku XCU-121. Menee kyllä museointiin sekin aikanaan, harmi vaan kun hienosta mattaantuneesta pinnasta on silloin luovuttava..
Hei eihän mattapinnasta tarvitse luopua. Jos on tasaisesti patinoitunut alkuperäinen ruosteeton pinta niin kyllä se kelpaa museokatsastuksessa !! Ja voi olla jopa pieniä, hyvin tehtyjä paikkamaalauksia.
Ja toinen vaihtoehto on myllyttää pinta kiiltäväksi. Siihenkin tosin pitää olla hyvin säilynyt alkuperäinen patinoitunut maalipinta lähtökohdaksi. Alkuperäinen maalipinta kauhtuneenakin on monasti parempi kuin huitaisten tehty maalaus. Kunnon maalauksethan maksavat tänäpäivänä tolkuttomasti markka- aikaan verrattuna.
Muista moikata jos sattuu vastaan tulemaan akvamariininsininen isovilkku XCU-121. Menee kyllä museointiin sekin aikanaan, harmi vaan kun hienosta mattaantuneesta pinnasta on silloin luovuttava..
Hei eihän mattapinnasta tarvitse luopua. Jos on tasaisesti patinoitunut alkuperäinen ruosteeton pinta niin kyllä se kelpaa museokatsastuksessa !! Ja voi olla jopa pieniä, hyvin tehtyjä paikkamaalauksia.
Ja toinen vaihtoehto on myllyttää pinta kiiltäväksi. Siihenkin tosin pitää olla hyvin säilynyt alkuperäinen patinoitunut maalipinta lähtökohdaksi. Alkuperäinen maalipinta kauhtuneenakin on monasti parempi kuin huitaisten tehty maalaus. Kunnon maalauksethan maksavat tänäpäivänä tolkuttomasti markka- aikaan verrattuna.
Niinpä joo.. Mattaushan johtuu siitä että kirkaslakka on lähtenyt täysin suurimmilta osin, joten mikään myllytys ei enää auta. Ja onhan siinä lisäksi kukka kummassakin etulokarissa, sekä itse väri hieman hilseillyt katosta. Joten ei oikein jää muuta vaihtoehtoa jos MR:iin sitten haluaa, luultavasti.
Onnittelut täältä pohjoisen suunnastakin!
Pistähän tosiaan kuvia kehiin.
Kättä nostan, kun tullaan vastaan.
Terv. OHO-590 (MR)
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."