Mistä olette hommanneet noita ahtimia ja mikä ahdin siellä on ja mikä kannattaa laittaa tilalle? Ja ennen kaikkea mitä ne ahtimet on maksaneet?
Kysyy neuvosta kiitollinen

Onko tuo garret 17 sama kun alkuperäinen?moke kirjoitti:Mulla oli sama ongelma,piti laittaa uusi turbo.garret 17 maksoi 714€ fin turbosta.
Koeta ensin huohotinpäivitystä jos ei vielä ole asennettuna. Mulle oltiin kanssa vaihtamassa samaan oireeseen ahdinta, mutta pölläyttelyt loppui huohotinpäivityksellä. Ahtimella on sen jälkeen ajettu 70tkm ja lisää on edessä. Seuraavaksi ahdinta tarjottiin ratkaisuksi öljynkulutukseen, mutta sekin korjattiin ihan muilla konstein. 2 krt olis ahdin jo pitäny vaihtaa, mutta viat on korjattu muuten ja alkuperäinen ahdin rokkaa edelleen hyvin.Mulla kanssa pölläyttää sinisen savun kylmänä käynnistettäessä, eli ahdin kaipaisi ymmärtääkseni uusimista? Korjatkaa joku jos olen väärässä
Kerro mitkä olivat konstitArcer kirjoitti:Seuraavaksi ahdinta tarjottiin ratkaisuksi öljynkulutukseen, mutta sekin korjattiin ihan muilla konstein.
Männänrenkaiden vaihto. Öljynkulutus loppui täysin. Kovin edullinen remontti tuo ei ole, joten jos öljynkulutus ei ole mitään ihan mahdotonta niin kannattaa ennemmin lisäillä, kun alkaa teettämään remonttia.Arcer kirjoitti:
Seuraavaksi ahdinta tarjottiin ratkaisuksi öljynkulutukseen, mutta sekin korjattiin ihan muilla konstein.
Kerro mitkä olivat konstit