Raisiossa, tummansininen tonnari VFK-xxx

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
JussiT-5R
"Aero"
Viesti:

Raisiossa, tummansininen tonnari VFK-xxx

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

Tänään keskiviikkona klo.11.40 Raisiossa, Raisionkaaren valoissa (Naantalin suunnasta) odotteli tummansininen tonnari, rekkari VFK-xxx. Klubitarra vasemmassa takasivulasissa.

Kuva

^todiste. :mrgreen:
(Ja kyllä, kuvan auto ei ole halki, vaan työkaluni tuulilasi.)

Kuka tunnustaa?

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
J.V.A
"Hirsch"

Re: Raisiossa, tummansininen tonnari VFK-xxx

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

JussiT-5R kirjoitti:Tänään keskiviikkona klo.11.40 Raisiossa, Raisionkaaren valoissa (Naantalin suunnasta) odotteli tummansininen tonnari, rekkari VFK-xxx. Klubitarra vasemmassa takasivulasissa.

Kuva

^todiste. :mrgreen:
(Ja kyllä, kuvan auto ei ole halki, vaan työkaluni tuulilasi.)

Kuka tunnustaa?
Selvästi mun entinen/ pojan nykyinen kulkine!
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
saabistinet
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saabistinet »

Mulla oli vuosina 99-01 LeMansin sininen 9000 CS 2.3i-16 A, ihan vakio peli peltivanteilla (ja ilman spoileria), sen rekkari oli VFK-908 ja vuosimalli 92. Tuo tuskin on sama hieman piristeltynä :)

TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 96 GL V4 super -1979 (harraste)
http://saabistinet.fi
J.V.A
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

saabistinet kirjoitti:Mulla oli vuosina 99-01 LeMansin sininen 9000 CS 2.3i-16 A, ihan vakio peli peltivanteilla (ja ilman spoileria), sen rekkari oli VFK-908 ja vuosimalli 92. Tuo tuskin on sama hieman piristeltynä :)

TERO
Ei valitettavasti ole sama pirssi :) Tää kuvassa oleva tonnari oli mulla alkuvuodesta 96, maaliskuussa siirtyi pojalle! Joten autohan oli mulla yli 12 vuotta/ saavutus tämäkin :D .
Auton rekisteri VFK-xxx kertoo sen että on Scanauton maahantuomaa CS:n näytesarjaa! Auto oli alussa näytillä Kuopion myyntipisteessä josta Porin/ Kankaanpään kautta siirtyi minulle ja nyt pojalle.
Auton mukana on seurannut tarkka kauppakirja missä eritelty hinta lisävarusteista y.m.
Haverisen Jarilla Kajaanissa on myös tätä samaa VFK-xxx sarjaa tarkoitan punaista Sportti tonnaria.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
meverkko
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja meverkko »

Ja isän tonnari on myös tätä VFK-sarjaa. Tuommoinen tummansininen 2,3i CS sekin.
Saab 9-5 2,3T -07
Saab 900S -92
H-D Road King -03
Nikon @ http://ralli.verkkonen.net #1474
Vastaa Viestiin