Tommosta löytyy Motonetistä hintaan Bardahl 5,40€, jos ei halua maksaa NOS purkista n. 20€.
NOS purkissa en löytänyt mainintaa että voisi käyttää katalysaattori autoissa, mutta maininta "vain kilpakäyttöön".
Bardahl Octane Booster purkissa lukee, että sopii kat autoille, aineen koostumuksesta ei tainnut olla mainintaa.
ks. kuva
http://cgi.ebay.it/additivo--OCTANE-BOO ... dZViewItem
tai
http://www.bardahl.dk/image.aspx?Folder ... ooster.jpg
NOS purkissa taasen lukee että sisältää kerosiinia.
Liru pohjalla V-poweria, lisäsin yli puoli pulloa Bardahlia --> tankille ja puoleen tankkiin 98 oktaanista. Pintakaasulla ei mitään vaikutusta, kevyillä ahdoilla ei mitään vaikutusta. Kovilla ahdoilla oli tunne paremmasta vedosta.
Tänään viileä keli kääntyminen valoista suoralle 2 silmässä auto ja renkaat suorassa, vääntökiihdytys matalilta kierroksilta(reipas juoksu vauhti tms.) kaasu ei ihan pohjassa, noin 2 sekunnin kuluttua kierrokset nousi samantien liki tappiin. Eli joko Viggenin kytkin luisti(vakioahtimella!) tai sitten renkaat suti aivan hillittömästi ilman elokuva vinkunaa. Ei ole aikasemmin ihan noin käynyt ilman buustereita.

9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.