Pakko lisätä tänne yksi tositarina.....
Syksyllä olin ns. juoppokuskina ja alkoi homma pänniin...
Ajattelin, että annetaan nyt pojille vähän edes kyytiä, varsinkin kun naapurikaistan BMW hiukan vielä ****tuskerrointa kasvatti. Vihreiden syttyessä sitten otettiin hiukan kiihdytyskisaa ja olisikohan n 300-400m päässä huomasin vastaantulevan maijan. Jarrut pohjaan ja silleen, mutta eihän se enään mitään auttanut... Maija teki näppärän U-käännöksen ja siinä sitten sinivalojen saattelemana köröteltiin peräperää seuraavalle bussipysäkille.
Poliisi siinä kysymään kun sain ikkunan auki: 'Tiedättekö paljonko Teillä oli nopeutta?' Minä kierrellen kaarrellen: 'Kai sitä oli hiukan yli, olisikohan ollut reilu 70? (60 km/h aluerajoitus)'. Tähän poliisi tuumasi jotta:' 92 km/h näytti tutka, josko tulisitte tuonne autoon hieman juttelemaan...'. Minä kiroilen hiljaa sisäänpäin, nyt lähti rouvalta kortti kuivumaan.... Poliisi työntää autossa pilliä suuhun ja yhtäaikaa pitää saarnaa holtittomasta ajosta kaupunkialueella (7 km keskustasta

)
Saatuani suuni vapaaksi puolustaudun penikoilla jotka provosoivat rauhallisia vanhoja rouvia jotka ajavat vanhoilla autoilla (alla 900 i -88 ), auton täydeltä juoppoja jotka huudattavat stereoita (Turos Hevi Gee, Aja Tapani Kansa, aja..

) Alkavia kuukautisia ja pissahätäkin olisi.... Olin kovasti pahoillani ja katuva jne jne. Poliisi vielä uhkaili että tämä on siinä rajoilla että kortin voisi ottaa pois... napitti silmiin ja yritti saada pokerini pettämään, mutta linkkuveitsiolemukseni ei värähtänytkään. Mutta näiden lieventävien asianhaarojen vallitessa hän suvaitsi kirjoittaa vain muhkean sakkolapun... (Elämäni toisen nopeussakon muuten...)
Parasta oli, että olin hoksannut kiskaista nahkarotsin niskaani ennenkuin nousin omasta autostani.. muuten kävellessäni takaisin autoon olisi poliisiauton valojen loisteessa näkynyt(kirkunut) teksti puseroni selässä:' Speed limits are made for pussies!'.