Veto kateissa 900 i OG -87

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jukka
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 22:06

Veto kateissa 900 i OG -87

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Autoni on muutettu kaasarikoneesta ruiskukoneeksi. Auto on toiminut muutoksen jälkeen hyvin mutta nyt käynti muuttui ensin röpöttäväksi l. tuntui käyvän kolmella sylinterillä. Tätä vikaa ei kestänyt kuin hetken. Kaasua painaessa moottori tuntuu välillä tukehtuvan ja jostain kuului jopa paukahdus. Olisiko syynä sytytysohjainyksikkö? Polttoainesuodatin ja tulpat on vaihdettu. Vika ilmeni vasta myöhemmin näiden osien vaihdon jälkeen. Seos säädettiin muutoksen jälkeen kohdalleen ja se pitäisi olla OK. Myös polttoainepumppu rupesi epäilyttämään. Minkälaista sytytysennakkoa suositellaan?
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Ënnakko 2000rpm ilman alipainetta 18astetta kattimalli 8venttiili 20 astetta
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Vastaa Viestiin