9-3 TID dieselpumpun käynnistyksen esto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

9-3 TID dieselpumpun käynnistyksen esto

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Ajattelin asentaa tallissa lojuvan hälyttimen (Defa 820) Dieseliin, jotta saisin myös eberin ohjauksen tehdä aamuisin sisältä kahvinkeiton yhteydessä, eikä tarvitsisi aina miettiä lähtöaikoja edellispäivänä (tiedän kyllä eberin omat kaukosäätimet). Hälytin on jo minulla, koska purin sen purkuun menneestä autosta. Samalla saisi tuon takaluukun lukon ohjauksen kaukosäätimestä. Nykyisin autossa on sikuran hälytin, mutta sen kytkennät ei ole tehty ihan loppuun asti ja on vain yhdellä painikkeella.

Tarkoituksena olisi laittaa myös käynnistyksen esto toimimaan ja koska hälyttimessä on kaksipiirinen ajonesto "mokkula", niin voisin ottaa ne molemmat käyttöön. Ajatuksena olisi katkaista käynnistys signaali ja dieselpumpun ohjaus.

Uskaltaako Dieselpumpun ohjauksesta katkaista pääreleen ohjauspiiri vai onko jollakin parempaa tietoa dieselin käynnistyksen estosta?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Vastaa Viestiin