
Aeron boxi Jenkeistä
Aeron boxi Jenkeistä
Moi, löytyykö kokemuksia Ameriikan ihmeistä. Houkuttaisi tuo halpa taala tilaamaan -99 2.3tA LPT Saabiin piristykseksi Aeron ECU. Onko jenkki-saabeissa eroja euroopassa myytävien Saabien ruiskuohjelmissa. Osanumeroitakin ilmoittelevat:5381165 5380076, on purettu 2000 vuoden Saabista. Samoja numeroita löytyy myös suomalaisten purkaamojen ilmoituksista, joten voisi sopiakin, mutta kysytään viisaammilta. 

9-5 2.3t Wagon -99 + TD04HL-15T + Aero sw
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Jep, Jep. Täytyy tehdä Olussa retki vissiin Aineelle. Onko kenelläkään kokemusta mitä tuo ECU:n vaihto ja koodaus Techillä kustantaa. Kyseli muuten tuo Jenkkikauppiaskin jo tuota yhteensopivuusasiaa US / EU autoille. Kehaisin kaverille, että jos ei Saab klubin keskustelupalstalta löydy vastausta, niin ei sitten mistäänMimmi kirjoitti:Muista käydä TECH.n luona, jotta autosi käynnistyy.


9-5 2.3t Wagon -99 + TD04HL-15T + Aero sw
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Juu rehellinen -99. Rekisteröity Toukokuussa 1999. Eli siis ilmeisesti mulla vain yksi lambda-anturi.
Täytynee jatkaa metsästystä... Toki pitää vielä tarkistaa sekä myyjältä, että pellin alta että montako lambdaa löytyy. Kovasti kyllä kiinostaisi löytää ameriikoista boxi kun pyytävät $150 - $200 Moisista boxeista. Suomessa romiksilla järjestäen 300€ tai enemmän. Menee rahteineenkin alle puoleen hintaaan. 


9-5 2.3t Wagon -99 + TD04HL-15T + Aero sw
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Jotenkin muistan lukeneeni täältä että tuon toisen lambdan puutteen voi techillä fiksata. Korjatkaa jos muistan väärin.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Tuon kun saisi tarkistettua, niin sen jälkeen lähtee tilaus valtoihin. Sinänsä uskoisin ohjelmoinnin olevankin mahdollista, jos ajattelee mitä kaikkea "turhaakin" techillä voidaan tehdä. Täytynee soitella Aineelle huomenaamulla... Laitan tännekin tietoa, kun saan Aineelta vastauksen. Päivitän myös "aeroa-amerikasta" -projektin vaiheita tähän ketjuun, jos homma ottaa tultawhite9-5 kirjoitti:Jotenkin muistan lukeneeni täältä että tuon toisen lambdan puutteen voi techillä fiksata. Korjatkaa jos muistan väärin.

9-5 2.3t Wagon -99 + TD04HL-15T + Aero sw
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Kolkissa jätti jenkkiboksi CE-valon palamaan jonku bensatankin paineanturin takia. Toivottavasti ei femmassa esiinny samaa ongelmaa 

#3272
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Onko ihan pakko hommata jenkeistä? Eikös Ruotsi ole ihan tarpeeksi rapakon takana?
Esim.:
Automaattiin:
http://www.lagabasen.se/delinfo.aspx?delindx=31623773
Esim.:
Automaattiin:
http://www.lagabasen.se/delinfo.aspx?delindx=31623773
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Kyllä Ameriikan markkinat jätettiin väliin. Löytyi klubilaiselta Nordic:n boxi sopuhintaan. Nyt vain malttamattomana odottelen MH:n kuljetustapeinu kirjoitti:Onko ihan pakko hommata jenkeistä? Eikös Ruotsi ole ihan tarpeeksi rapakon takana?
Esim.:
Automaattiin:
http://www.lagabasen.se/delinfo.aspx?delindx=31623773

9-5 2.3t Wagon -99 + TD04HL-15T + Aero sw
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Pitikös Nordicin boksin kaveriksi laittaa 3,5bar btr? (bränsletryckregulator eli polttaineenpaineensäädin)
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Aeron boxi Jenkeistä
Vasta stage 3:ssa, aiemmissa ei.peinu kirjoitti:Pitikös Nordicin boksin kaveriksi laittaa 3,5bar btr? (bränsletryckregulator eli polttaineenpaineensäädin)
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).