Työkaluja rassaajalle

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
venakko
Matalapaineturbo

Re: Työkaluja rassaajalle

Viesti Kirjoittaja venakko »

Joillakin keskustelupalstoilla on vilauteltu, että Bilteman paremmat työkalut olisivat Kamasan tekemiä. En kyllä uskonut armeijassa tornihuhuihin mutta voisiko tässä olla mitään perää?
jarrikka
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarrikka »

Hiukan on kokemusta würth:n kiintoavaimista, niillä ei tee yhtään mitään jos on yhtään ahtaampi paikka kyseessä. Jostain syystä, liekkö kestävyyden takia, ne tehdään todella "kolhoiksi" muuten kyllä würth tekee ihan ammattikäyttöönkin soveltuvia kaluja. Hinnalla ei würth kuitenkaan kilpaile.
-J-
9000 CS 2.3 kovassa ajossa
Suzuki RF 900 R "boys needs toys"
Ken-1
"Ruisku"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ken-1 »

Stacon 1/2" työkalusatsi on suhteellisen edullinen ja ainakin minä on positiivisesti yllättynyt laadusta. Hyvin on kestänyt ja mukavan tuntuiset työkalut. Vanhalla työpaikalla tuli käytettyä Wurthin, Bachon ja Facomia ja en niitä kaipaa, yhtä hyvin pärjää noilla Stacon työkaluilla. En väittää niitä olevan yhtä hyvät vaan pelkästään riittävän hyvät minulle :)

/Kenneth
9-5 -00, Aero
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

venakko kirjoitti:Joillakin keskustelupalstoilla on vilauteltu, että Bilteman paremmat työkalut olisivat Kamasan tekemiä. En kyllä uskonut armeijassa tornihuhuihin mutta voisiko tässä olla mitään perää?
Ainakin Biltsun ja Kamasan musta räikkä hyvin paljon saman näköisiä.

Olen tosin nähnyt kolmannenkin saman näköisen mutta se oli vähemmän viimeistelty ja julmetun pitkällä "klikillä" verrattuna siis Bilteman tai Kamasan räikkiin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
kalle37
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Joudun jokun typerän kokonaistaloudelliseti edullisen ratkaisun takia käyttämään työssäni würth työkaluja :?

Mulla on trolley täynnä niitä, ainoastaan mitarit on laatu kamaa :)

Eipä nuo kiintoavaimet mun käytössä paljon koville joudu, mutta kieltämättä olen kyllä sironpiakin käyttänyt

jarrikka kirjoitti:Hiukan on kokemusta würth:n kiintoavaimista, niillä ei tee yhtään mitään jos on yhtään ahtaampi paikka kyseessä. Jostain syystä, liekkö kestävyyden takia, ne tehdään todella "kolhoiksi" muuten kyllä würth tekee ihan ammattikäyttöönkin soveltuvia kaluja. Hinnalla ei würth kuitenkaan kilpaile.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Vastaa Viestiin