Joo eihän tässä mitään herneitä vedetä. Alunperin oli vain tarkoitus vähän nostaa ahtoja, mutta tuntuu, että tämäkin homma alkaa taas lähtemään hallitsemattomasti lapasista.Ken-1 kirjoitti:Moi, ei millä pahalla mut tämähän vaikuttaa olevan semmoinen "rajoitettu budjetti" projekti (vähän kun mun oma). Kytkinlevyn kitkapinnat on mahdollista korvata sinteri-paloilla. Olen tehnyt sen operaation kahdelle levylle ja aikakin yksi niistä on vielä toimintakunnossa. Olen toki samalla pistänyt uuden paineasetelman paikalle.Pakoputki kirjoitti:Niinkuin sanoin niin voi olla että se nakuttaa sen pilalle...
Autodatasta katselin kannen kiristysohjeita, niin siellä oli kolmea eri vaihtoehtoa. Oli 15mm torxeille ennen -88 ja 15 jälkeen -88 ja 17mm torxeille niin voi myös olla että on mennyt kansi aivan väärään kireyteen mitä olisi tarkoitus alunperin.
Mutta mutta ei se paljon auta jos kansi alkaisikin pitämään, kun kytkin lipsuu...
Saako tuohon jostain ruotsista tai suomesta pitävempää levyä ja asetelmaa? Tai varmasti saa mutta kenellä on kokemuksia jostain riittävästä?
Ruotsin puolelta linkki, kai nämä ovat suomessakin jossain myynnissä, itse olen tilannut täältä. http://62.181.75.60/Default.aspx?Produc ... 1+4091-003
3,2 mm paksut palat ovat ihan sopivat tuon ikäiselle tonnarille.
Pahvista niin orkkispahvilla ylitetään 500hv kun kaikki on kunnossa, jos pahvi hajoaa ongelma on hyvinkin luultavasti jossain muualla. 431-suuttimen tuotolla ei passaa ylittää 300 hv, korkealla bensapaineella se kai kävisi mut ei vakiopaineella joka pitäisi olla 2,5 - 2,8 bar sun autossa.
/Kenneth
Noista sintteri paloista vielä, niin ymmärsinkö oikein, että ne on mahdollista niitata vakio levyyn kiinni?
Ja vielä sellainen kysymys onko vakio asetelma riittävän jäykkä tuollaiselle alta 300hv moottorille sintteripalojen kanssa?