Maali "sumun" poisto
Maali "sumun" poisto
Eli maalailin tuossa tonnarin kromilistat mustiksi ja en sitten teipannut ypäriltä tarpeeksi niin pääsi vähän spraypullosta sumua maalipinnoille joka pitäis saada pois. Niin onko kellää mitää ideoita miten lähtis parhaiten?
Re: Maali "sumun" poisto
Vastaavansuuntaisissa tilanteissa olen kokeillut hinkkausvälineenä kangasta (esim. puuvillakangas tai karkeahko puuvillakangas) kuivana tai liuottimen kanssa tai hiovan vahan kanssa tai Fareclan kanssa.
Tuollaiset tuoreehkot tahrat lähtenevät suht helpolla.
Tuollaiset tuoreehkot tahrat lähtenevät suht helpolla.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Tinneri rätillä lähtee paukkupullojen sumu helposti, vaikka olis ollut vuosia siinä.
eikö tuo vahingoita auton maalipintaa?hatami kirjoitti:Tinneri rätillä lähtee paukkupullojen sumu helposti, vaikka olis ollut vuosia siinä.
Jos auto maalattu oikeilla automaaleilla niin ei vahingoitu, maalannut itse kymmeniä autoja vuosien saatossa. Spraymaalit liukenee kyllä tinneriin,mut 2k maalit kestää. Älä jätä rättiä tietenkään moneksi tunniksi auton päälle, kyllä rupeaa maalipinta kupruileen sen jälkeen. Yleensä teen pikkufiksausetkin ruiskulla ,ei viitsi paukkupulloja käyttää. Saa kunnon pinnan ka kestävän maalin.
Hyvin muuten lähti tolla tinnerillä, kiitos! Joskus edellisiä lokarinkaaria maalatessa oli hieman sumua jäänyt ja olin ajatellu myllytyttää ne kohdat. Nyt säästyi nekin pennoset! Mutta ei vain parane kovin kovaa hinkata, alkaa maalia jäädä rättiin.
Fareglan G6:llä lähtee kanssa aika pienellä vaivalla.
Myös 2k maalit lähtevät tinnerillä vielä seuraavana päivänä.
Myös 2k maalit lähtevät tinnerillä vielä seuraavana päivänä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx