Asensimme jarrunestesäiliöön painekorkin ja painetta. Avasimme kytkimen ilmausruuvin.
..........ilmausruuvista kuplii hieman , ilma pihisee ja jarrunestesäiliö ei tyhjene,???????
Kytkinpoljin veltto ja kytkin ei irroita.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Jeh...ei irrota edelleenkään vaikka ilmaus jo onnistui.
Ilmausongelmana oli se, että nestettä kyllä oli "jarrunestesäiliössä" mutta se onkin kaksi osainen ja "kytkinsäiliö" olikin tyhjä (huomattiin aamusella moinen pikkuseikka) :) Eli katsokaa tarkasti miten, mihin ja kuinka paljon kaadatte -> reunoille asti...
Lopputulos = auto siirrettiin kytkimen vaihtoon TOREK-autoon... Tuleehan testattua täälläkin kehuttu työnjälki ja palvelu. Jälkimmäinen selvisi jo moitteettomaksi.
Firon kirjoitti:
Lopputulos = auto siirrettiin kytkimen vaihtoon TOREK-autoon...
Uutta osaa ja hoppa jälleen liikenteeseen...Kytkinsarja, sylinteri...etutukivarsiin lisäksi laakerisuojat ja helat. Eli halpa keikka osineen päivineen ;)