90:n pakosarjan vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

90:n pakosarjan vaihto

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Peltinen pakosarja pitäisi paikoilleen saada mutta tila meinaa loppua kesken konehuoneesta. Ongelma on lähinnä että konetta pitäisi saada kallistettua tai sitten vähän nostettua pois konehuoneesta jotta tilaa tulisi. Peltisarja on RR-exhaust:in tekemä ja sen tulisi käydä valmistajan mukaan suoraan paikoilleen. Olisiko kenelläkään neuvoa millä ja miten kallistan tai nostan konetta?
#1890
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Moottorin kannakkeita löysälle vaan .Vai onko kuin monest sentist kii??Tunkkia koneen alle sit puukapulan kera
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Ei se paljosta pitäisi olla kiinni. Missä kaikkialla siellä on niitä löysättäviä kiinnikkeitä jotka pitää irroittaa?
#1890
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Riippuu paljosta on kiinni. molemmilla sivuilla on kiinnikkeet Kuskin puolella öljynsuodattimen alapuolella tai siel päin . Keulilla on kannake jäähyttimen vieres, ja repsikan puolella on ,sielt voi löysää sen moottorin tuki raudan auttasko se mitää.Sivukannakkeis on ainakin sellain pitkä pultti olisko 17mm tai 19mm kanta . Ja jos ei paljosta kiinni niin antaa se kone vähän huom ei paljoa periks ihan tunkil nostatat.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Ota pinnapultit kannesta irti.

T. Pasi
Vastaa Viestiin