Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
pekkatyn
"Kaasari"
Viestit: 47 Liittynyt: La Tammi 21, 2006 19:15
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja pekkatyn » To Touko 29, 2008 20:28
Jaahas jaahas. Oli jälleen Tuulilasin verkkosivuilla asiantuntevaa asiaa jutussa "Istuin osa auton turvajärjestelmää".
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=151542
Tässä pieni lainaus:
"Niskaretkahdus oli ilmiö, jonka Volvo ensimmäisenä otti vakavasti huomioon autojen turvallisuutta kehittäessään. Vuonna 1999 Volvoihin tuli WHIPS-järjestelmä eli Whiplashiltä (niskaretkahdukselta) suojaava järjestelmä."
Mihinkähän on kirjoittajalta unohtunut Saabin vuonna -97 markkinoille tuoma aktiivinen pääntukijärjestelmä SAHR. Pitäisi oikein laittaa jutun kirjoittajalle palautetta asiasta...
9-3 SportSedan Linear 1.9 TTiD -11
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2993 Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja 99 GL » To Touko 29, 2008 20:31
se on jännä että volvoa pidetään tuon keksijänä, tais myös jossain ohjelmassakin (Fifth gear jimillä varmaankin) olla noin
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740 Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tannisto » To Touko 29, 2008 21:10
Kirjoittaja oli Jorma Viitanen, joten ei kai muuta kuin toimitukseen palautetta ja oikaisuun... tai ainakin tiedoksi seuraavaan kertaan
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
pekkatyn
"Kaasari"
Viestit: 47 Liittynyt: La Tammi 21, 2006 19:15
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja pekkatyn » To Touko 29, 2008 21:30
Postia lähti jo Mr Viitasen suuntaan...
9-3 SportSedan Linear 1.9 TTiD -11
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5227 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53
Viesti
Kirjoittaja Risto » Pe Touko 30, 2008 02:34
Keskustelin pari viikkoa sitten Tuulilasin vanhemman toimittajan kanssa ja hänkin päivitteli nuoremman toimittajapolven asiantuntemattomuutta. Tässä on taas hyvä osoitus asiasta. Turhan usein saa lukea suoraan mainoksesta poimittua tekstiä.
pekkatyn
"Kaasari"
Viestit: 47 Liittynyt: La Tammi 21, 2006 19:15
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja pekkatyn » Pe Touko 30, 2008 14:50
Tuulilasille antamani palaute on huomioitu ja artikkelin teksti on korjattu todellisuutta vastaavaksi.
9-3 SportSedan Linear 1.9 TTiD -11
Maca
"Aero"
Viestit: 341 Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 22:36
Viesti
Kirjoittaja Maca » Pe Touko 30, 2008 19:33
pekkatyn kirjoitti: Tuulilasille antamani palaute on huomioitu ja artikkelin teksti on korjattu todellisuutta vastaavaksi.
Hieno teko : ) Volvohan kyllä huutelee aina itseään turvallisimmaksi isommalla mainosbudjetilla.
Oli varmaan kiireellä korjattu kö oli kirohäröjä jonkun verran.
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2993 Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja 99 GL » Pe Touko 30, 2008 21:15
noniin nyt näyttää paremmalta
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
pocky
"Aero"
Viestit: 384 Liittynyt: To Heinä 05, 2007 18:33
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pocky » Su Kesä 01, 2008 21:16
Maca kirjoitti:
Hieno teko : ) Volvohan kyllä huutelee aina itseään turvallisimmaksi isommalla mainosbudjetilla.
Tämä selittää sen minkä takia V70 -autoissa aina kersat riekkuu ja heiluu takapenkeillä ihan miten sattuu.
Menee melkein samaan kategoriaan kuin että BMW:t tulee aina valot pois päältä vastaan
#3431