Hyvää vaihto-osaa,
edessä:
- pystypilarit (pientä sovittamista luvassa)
- ulkopuolella jousen tukirakenne (joutuu modaan ihan yläosaa, nelkun lokasuoja taipuu vähän eri lailla)
- osittain se sisälokasuojan pelti, jossa aukot vetareille, ohjausvarsille, tukivarsille, ym.
- iskarin korvakkeet
Korvakkeissa on nelkussa pienet vekit, jotka väistää korin jäykistepokkauksia. Niitä ei ole tahtarissa, eli omasta innosta kiinni fiksaako ne pois vai jättääkö. Itse päätin jättää, tuulettuupahan paremmin
keskellä:
- pohjalevy tulipeltiin asti (etuosan jäykistepokkauksissa eroja, joutuu tekemään omat mutkat pariin + poistamaan tunkin korvakkeet ja takaa vetolenkit + poramaan ja poistamaan muutamia reikiä)
- kylkipellit. Eroa listojen reiät, lukon paikat, alaosassa on peltinen vedenpoistolippa, joka nelkussa on muovinen
- ovet. Hyödyntäen joko pintapellit ja pohjan, tai sitten vaihtaen lukon paikat ja hitsaten erinäinen määrä verhoilun kiinnitysreikiä umpeen. Pintapellissä tietty erinäinen määrä listan kiinnikkeiden reikiä nelkussa...
takana:
- sisälokasuojat oikein mainiot (tai pelkät iskarin jäykisteet ja jousten tukirakenteet jos ei tarvitse kaikkea vaihtaa)
- takaluukun pohjarakenteet
- ne "irtonaiset sisälokasuojat", joista kuraläpät roikkuu ja oikealla puolella myös takapönttö
Takapenkin selkänojan taustapellissä on ero mm. se yläosan poikittainen pokattu pelti, jolla hattuhylly lepää. Lisäksi eroja rei'issä ja korvakkeissa, koska takapenkki on eri tavalla kiinni V4:ssa ja tahtarissa.
Tervetuloa joukkoon
Omasta lähtötilanne:
Ja seitsemän vuotta myöhemmin:
