NG900T kirjoitti:Ei ollu hyllyssä mitään väriä vai jotain tiettyä?
Heillä oli jäljellä neljä pakettia; valkoinen, musta, hopea ja joku vielä, ei kuitenkaan punaista. Maahantuoja on kuulemma vaihtunut, eikä kaveri osannut sanoa toimitusaikaa.
No, entä saako Satakunnan alueelta jostain Foliatecia?
Tarkotus olis puhaltaa ja maalata satulat, samalla kun vaihtaa jarrunesteet.
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
NG900T kirjoitti:Ei ollu hyllyssä mitään väriä vai jotain tiettyä?
Heillä oli jäljellä neljä pakettia; valkoinen, musta, hopea ja joku vielä, ei kuitenkaan punaista. Maahantuoja on kuulemma vaihtunut, eikä kaveri osannut sanoa toimitusaikaa.
Vai että nyt sinäkin alat tuunailemaan . Älä ny! Turhamaista ja blingblingiä vaan.. Tosta punasesta, eikö oo jo vähän teiniväri? Mä oon ainakin omaani joo niiiin kyllästyny et siniseks lähtee heti ku jaksaa.
saapasi kirjoitti:Vai että nyt sinäkin alat tuunailemaan . Älä ny! Turhamaista ja blingblingiä vaan.. Tosta punasesta, eikö oo jo vähän teiniväri? Mä oon ainakin omaani joo niiiin kyllästyny et siniseks lähtee heti ku jaksaa.
No mitäs, aivan tavallista käyttökunnostusta tuo on!
saapasi kirjoitti:Vai että nyt sinäkin alat tuunailemaan . Älä ny! Turhamaista ja blingblingiä vaan.. Tosta punasesta, eikö oo jo vähän teiniväri? Mä oon ainakin omaani joo niiiin kyllästyny et siniseks lähtee heti ku jaksaa.
No mitäs, aivan tavallista käyttökunnostusta tuo on!
Tuohon kategoriaan kuuluu korkeintaan teräsharja ja musta perus kuumakestomaali. Kiiltävällä punaisella läträily on tasan niin tuninkia kuin olla ja voi!
Esim. Motonetin ja Hong Kongin myymä Modena alkydimaali on myös hyvä valinta jarrusatuloiden maalaamiselle, eikä ole kallista ja sävyjä löytyy paljon.
Useasta autosta vuosien varrella maalattu tuolla, eikä ikinä ole lähtenyt hilseilemään/muuten pois.
Viimeisimmässä sudittu sinisellä:
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Mitä vikaa punaisessa? Liian teini? Eihän ole, niin kauan kun autokin on punainen.
Itse ainakin jos maalaan, niin maalaan korin värikseksi satulat.
Mielestäni korin väriset satulat eivät satu silmään niin paljon ja muutenkin värien sekoitus ei oikein niin sovi. Eihän niiden pidä ensimmäinen asia autossa olla, jonka sivullinen huomaa.
Vai Modena, sitä voiskin sitten purkin joskus hakea kun ohi ajaa
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Tomsson kirjoitti:Mitä vikaa punaisessa? Liian teini? Eihän ole, niin kauan kun autokin on punainen.
Mielestäni korin väriset satulat eivät satu silmään niin paljon ja muutenkin värien sekoitus ei oikein niin sovi. Eihän niiden pidä ensimmäinen asia autossa olla, jonka sivullinen huomaa.
Vai Modena, sitä voiskin sitten purkin joskus hakea kun ohi ajaa
Ohan se vähän amis
Itselläkin on siis punaisessa autossa punaset satulat...en raaskinu mitään satula maaleja ostaa, vaan käytin mirannolin punaiseksi sävytettyä työkonemaalia.
On nimittäin käyny jo laikat punasena, mutta maalit ei vanteitten raosta näytä olevan kärsineen yhtään. Lämmönkestosta ei lukenu mitään työkonemaali purnukassa.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
Tomsson kirjoitti:Mitä vikaa punaisessa? Liian teini? Eihän ole, niin kauan kun autokin on punainen.
Tässä mielessä se on ok, nimenomaan korinvärinen on omakin tavoite. Mustassa saappaassa punanen on varmaan kans viel ihan makee.
Coltti kirjoitti:Mitenkäs tuossa modenassa lämmönkesto? Oletko käynyt radalla pyörittämässä laikat punaisena?
Jos toimii tuonkin puolesta, saattaa olla aihetta kokeilla joskus .
Radalla en ole ajanut, mutta edellisellä (toisen merkkisellä Ruotsalaisella) autolla tuli usein vedettyä muutoin reikä päässä ja laikat punaisena ja kyllä Modena siinäkin kesti.
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...