
Eli tuli tänään otettua viimein kansi siitä irti, sylinterithän siellä näyttäisi olevan hyvässä kunnossa, hoonausjäljetkin näkyy eikä ole juuri yhtään pykälää yläosassa (puristusmittauksetkin antoivat n. 9.2 kiloa tulokseksi). Sylinterilohkossa ei myöskään ole syöpymää, sen sijaan kannessa on:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2212140.jpg
Tässä lohko vasta paljastettuna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2212132.jpg
Oikaistavaksihan tuo menee, mutta kysymys kuuluu että paljonko tuosta kannattaisi ja voi ottaa irti? Puoli milliä ei varmaan olisi pahitteeksi, vai voiko ottaa enemmänkin lisätehon toivossa?
Sitten kansipulteista, siellähän on tuollaiset erikoisen näköiset pultit (ja mittasin paksuudeksi 12mm), meneekö homma tosiaan niin että ensin pistetään kaikki 60Nm, sitten 80Nm ja sitten vielä 1/4 kierros, kaikki ilman koneen lämmitystä välissä? Vuosimallihan on 88.
Minulla oli varmaan enemmänkin kysyttävää, mutta lisäillään sitten jälkeenpäin...
PS.
Katsokaapa muuten tämä kaverin tekemä video, Saab siinä kunnossa kun se oli ostettaessa (nyt jo paljon komeampi): http://www.youtube.com/watch?v=kDiurocuyT0