Auto lähtee hyvin käyntiin sekä kylmänä että lämpimänä. Vastaa kaasuun kylmänä hyvin mutta lämpimänä alkaa nykiä 1500-2000 kiekan kohdilla tasakaasulla, ja varsinkin jos antaa lisää kaasua. Lisäksi lämpimänä tyhjäkäynti seilaa hieman. Lämpimänä nykii joskus myös ahdoilla ja silloin tällöin menee pelkästään peruspaineilla.
Olen vaihtanut sytytysosista virranjakajan kannen, tulpat sekä puolan. Tulppien vaihdon yhteydessä huomasin kahden tulpan olevan hieman öljyisiä. Voisiko vuotavat venttiilinvarsien tiivarit aiheuttaa moisia oireita?
-89 turbo 8 nykii alakierroksilla
-89 turbo 8 nykii alakierroksilla
GM 900 se 2.0t -97 RE85
Re: -89 turbo 8 nykii alakierroksilla
8v kannessa ei ole venttiilivarrentiivisteitä, ohjurit itsessään hoitaa tiivistyksen tai jotain? Mutta jos ohjurit ovat kuluneet öljyä päässee palotilaan.
Re: -89 turbo 8 nykii alakierroksilla
Ruiskusta olisi syytä tarkastaa ohjauspaine. Aiheesta löytyy paljon tarinaa täältä foorumilta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01