Joop, ruiskusatkuun tuli vaihdettua kannentiiviste ja tietysti oikaistua kansi (melkein milli pois). No nyt kun paketti saatiin kasaan ja sillä vähän kaasuttelin ympäriinsä, se alkoi pruutaamaan jäähynestettä kannentiivisteen kautta ulospäin. Voiko sillä olla vaikutus, että kiristin sen vain 80Nm momenttiin, ja jätin 1/4-kierros kiristyksen pois, sillä ajattelin tehdä sen vasta moottorin lämmityksen jälkeen?
[sensuuri]
EDIT: Öljynpainevalo ratkesi. Maadoitin tunnistimen johdon -> valo syttyi. Kokeilen aluksi irroittaa ja puhdistaa anturin, jos ei auta niin uusi kehiin.
Jah, selitin ihan sekavia. Taidan sensuroida tuon aiemman selityksen öljynpainevalon osalta.
Säikähdys
Re: Säikähdys
Eiköhän se kiristys ole tarkoitus tehdä ennen lämmitystä? Missä kunnossa lohkon pinta oli?
VW transporter 2.5tdi vm.99
Re: Säikähdys
totta kai pitää kaikki kiristykset aina joka kerta tehdä vaikka sen sitten vielä jälki kiristäisi.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: Säikähdys
Vielä ei ole peli menetetty. Teet nyt yksi pultti kerrallaan kiristykset alusta lähtien uudestaan, eli pultti auki ja kiristys kaikkine vaiheineen loppuun asti. Kukaties kannentiivisteen liekkirenkaat eivät ole päässeet vielä vuotamaan ja vaurioitumaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Säikähdys
Nojoo, kiristin nyt vielä sen 1/4 ja näyttää sille että tiivis on nytten. Käytin koneen ihan kuumana niin loppui viimeisetkin tihkaisut. Jospa se nyt pelittäis. 
